
Nakon što je prije nekoliko godina oduševila svijet restmodovima klasičnih Porschea 911, tvrtka Tedson Motors iz Svete nedjelje sada to opet čini nevjerojatnom preradom još jednog legendarnog modela - Lamborghinija Gallarda.
Model ETNA nastao je na osnovi Gallarda prve generacije i širi je 6 cm od serijskog modela, dok mu je udaljenost od tla dodatno smanjena za još agresivniju pojavu.
Prednji dio je značajno dotjeran, auto nema karakteristične otvore za zrak s obje strane odbojnika, no zato su stražnji otvori mnogo veći nego kod originala.
Ali Tedsonovi najveći napori bili su usmjereni prema pmytražnjem kraju. Linija krova dobiva poklopac u boji karoserije kako bi se neprimjetno povezala sa stražnjim krilom u obliku pačjeg repa.
Umjesto četiri manje ispušne cijevi u kutovima na originalu, ovdje straga dominiraju dvije ogromne cijevi od titana smještene središnje.
Tu su i nova stražnja svjetla s modernim svjetlosnim potpisima za potpuno drugačiji ukupni dojam nego na originalu, a sve izgleda izuzetno skladno s kombinacijom agresivnosti i elegancije.
Tedson se potrudio preraditi i mehanički dio automobila. Legendarni 5-litreni V10 motor je dobio nove elemente koji su rezultirali povećanjem snage za 80 KS u odnosu na original na okruglih 600 KS. Također, motor se sada vrti do "suludih" 10.000 okretaja.
Iz Tedsona su također objavili da će prerađivati samo verzije s automatiziranim mjenjačem kako bi "sačuvali originale s ručnim mjenjačem za buduće generacije", što je hvalevrijedan način razmišljanja.
Automobil ima i komponente ovjesa preuzete iz modela Gallardo Super Trofeo, koje su smanjene mase. Također, radi dodatnog smanjenja mase, Tedson je ugradio mnogo karbonskih dijelova u karoseriju, podvozje i unutrašnjost automobila, a u odnosu na donorski automobil masa je smanjena za čak 200 kilograma! Razvoj čitavog automobila trajao je čak tri godine.
"Prva generacija Gallarda isticala se po svom atmosferskom uravnoteženom V10, hidrauličkom upravljaču i ručnom mjenjaču, što je rijetka formula u današnje doba digitalnih superautomobila. Naš cilj s Etnom bio je jasan: učiniti je lakšom i snažnijom dok istovremeno poboljšavamo njenu analognu dušu”, rekao je šef Tedsona Goran Turkić.
Želite li i vi posjedovati ovaj automobil pripremite se za poprilične troškove, jer sama prerada košta 750.000 eura. Za izradu je potrebno oko godinu dana.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....