
Dacia Duster je osvojila europske kupce, no povoljni SUV nije baš česti materijal za prerade tunera. Tuning scena oko Dustera je očito najaktivnija u Njemačkoj gdje je nova generacija već doživjela nekoliko zanimljivih prerada, a sada nam stiže i najekstremnija od njih.
Njemački trgovac Carpoint, također po izradi posebnih prerađenih izdanja Dacia modela, sada je predstavio Redust Sport.
Model Dacia Duster RS (Redust Sport, a ne Renault Sport) prvi put se pojavio u renderima prije nekoliko mjeseci. Sada, kada su prve izvedbe proizvedene, možemo zaključiti da je Carpoint ispunio svoja hrabra obećanja s atraktivnim paketom vizualnih nadogradnji koje čine Duster vrlo agresivnim.
Redust Sport slijedi recept Carpointove prethodne generacije Dustera. Auto je spušten zahvaljujući KW ovjesu, ima 20-inčne aluminijske kotače i distancere kotača. Novi karoserijski elementi još su agresivniji, s istaknutim izbočenjem haube, 20 mm proširenim blatobranima, dubljim bočnim pragovima i stražnjim spojlerom. Osim toga, uklonjeni su krovni nosači za agresivniju siluetu.
Kako bi kompletirao transformaciju, Carpoint je ugradio središnje postavljen dvostruki ispušni sustav, a karoserija je obojana u upečatljivu narančastu nijansu, u kombinaciji sa sjajnom crnom završnom obradom za plastične obloge.
I unutra ima mnogo promjena. Sjedala su presvučena kožom i imaju jarko narančaste umetke i šavove. Ista narančasta tema proteže se na armature, upravljač, središnju konzolu i obloge vrata, a sve je naglašeno RGB ambijentalnim osvjetljenjem.
Unatoč svom vrlo agresivnom izgledu, Redust Sport ne dobiva nikakve nadogradnje motora. Ovdje prikazani primjerak pokreće Renaultov hibridni sustav koji razvija 140 KS. Dostupna je i druga varijanta temeljena na 1.3 TCe blagom hibridu sa 130 KS i pogonom na sve kotače, koja ima mnogo manje promjena, primjerice drugačije 20-inčne naplatke i mat crne plastične detalje izvana. Promjena interijera u ovom modelu praktično nema, razlika u odnosu na serijski Duster su samo podne prostirke od velura. Obje verzije temelje se na Dusteru Extreme, top razni opreme.
Sve ovo izgleda zaista spektakularno, no i cijena je u skladu s time. Skromnije blage hibridne verzije koštaju 42.490 eura, dok potpuno prerađena hibridna varijanta košta nevjerojatnih 52.990 eura. To je punih 21.490 eura skuplje od cijene serijske Dacie Duster Hybrid Extreme u Njemačkoj.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....