AUKCIJA FRANCUSKOG PROIZVOĐAČA

FOTO: NA CITROËNOVOJ AUKCIJI prodani neki od najneobičnijih modela francuskog proizvođača, za neke vjerojatno nikad niste čuli!

Čak 65 automobila našlo je nove vlasnike. Francuski proizvođač ukupno je uprihodio više od 680 tisuća funti. Među navedenim primjercima stvarno je bilo svačega, a donosimo pregled najzanimljivijih modela...
 Citroen

Više od 700 primjeraka iznimno rijetkih Citroënovih modela od kojih većina nije ni doživjela serijsku proizvodnju nalazilo se na skrivenoj lokaciji nedaleko od nekadašnje PSA tvornice Aulnay-sous-Bois koja je prestala s radom 2014. godine. Iduće godine Citroën napušta spomenuti prostor i seli neke od spomenutih primjeraka u Sochaux. Kao i kod svih selidbi, i ova je iskorištena kako bi dio stvari bio rasprodan. Tako su se na aukciji koja se održala prošli vikend našli svi modeli iz "rezervne" kolekcije. Čak 65 automobila tako je našlo nove vlasnike. Francuski proizvođač ukupno je uprihodio više od 680 tisuća funti. Među navedenim modelima stvarno je bilo svačega, a donosimo pregled nekih od modela:

Citroën Berlingo Flanerie

Citroën

Sredinom 90-ih Citroën je imao zamisao proizvesti serijski šesterosjed s otvorenim krovom i bez vrata. Zamišljen je kao taksi! U Citroënu su u to vrijeme naveli kako bi bio odličan za "duže dionice i vožnju po šumi koja bi se pretvorila u šetnju". Iako nismo sigurni da ih shvaćamo, moramo priznati da ovaj koncept izgleda prilično neobično i više djeluje kao kakva turistička atrakcija koja bi se mogla vezati uz neko mjesto, a ne kao klasični taksi. Na kraju su proizvedena 3 primjerka, a ovaj na brojčaniku ima tek 25 kilometara. Novi vlasnik za njega je platio 9500 eura, a sigurni smo kako će privlačiti poglede gdje god se odluči provozati...

Citroën Mehari 4x4

Citroën

Legendarni Mahari 4X4 bio je svojevrsna "buggy" verzija bazirana na modelu 2CV. Riječ je o modelu koji je postao popriličan hit, pa je tako proizvedeno 150 tisuća primjeraka između 1968. i 1987. godine. Neki primjerci našli su se na startu Liége-Dakar-Liège relija koji se održao 1969. godine, Pariz-Kabal-Pariz relija 1970. godine, a na popularnom Pariz-Dakar reliju 1980. godine liječnički tim koristio je upravo Mahari 4X4. Ovaj neobični model koristila je i francuska vojska. Primjerak koji je prodan na aukciji novi je vlasnik platio pozamašnih 28 tisuća eura.

Citroën C-Elysée WTCC

Citroën

Model koji je vjerojatno svima poznat sa malih ekrana kada je "žario i palio" po trkaćim stazama na WTCC prvenstvu. Ovaj primjerak vozio je sam Sebastien Loeb. Proizveden isključivo za potrebe utrkivanja, predstavlja savršenu igračku za "track day". Ako uz to uzmete u obzir da su se za upravljačem ovog modela utrkivali velikani poput Loeba, Mullera i Lopeza, cijena od 24,300 eura koliko ga je platio novi vlasnik stvarno nije visoka!

Citroën Tubik

Citroën

Zvijezda Citroënovog štanda na salonu automobila u Frankfurtu 2011. godine bio je ovaj kombi kodnog imena Tubik. Riječ je o konceptu sa 9 sjedala koji se isticao neobičnim futurističnim dizajnom, vratima koja se otvaraju u svim smjerovima i digitalnom prednjom maskom. Retrovizori su kao i kod većine koncepata zamijenjeni kamerama, a u unutrašnjosti imate dojam da se nalazite u svemiru. Ovaj nesvakidašnji koncept prodan je za 36,500 eura.

Citroën XM V6

Citroën

Legenda 90-ih godina, Citroën XM sa V6 motorom postigao je duplo veću cijenu od rezervacijske i time predstavlja najuspješnije prodan automobil na aukciji. Rezervacijska cijena bila je 6 tisuća eura, a novopečeni vlasnik ponudio je najvišu ponudu od 12,200 eura za koliko se upisao u prometnu kao novi vlasnik ovog legendarnog Citroena. Treba uzeti u obzir da je ovaj primjerak bio "zvijezda" francuske tv serije "Navarro" u kojoj ga je vozio glumac Roger Hanin.

Citroën Type C 5 HP

Citroën

Najstariji primjerak iz ove skupine proizveden je 1924. godine. Ukupna masa iznosi mu tek 600 kg, a može pojuriti do maksimalnih 60 km/h što je za to razdboblje bilo impresivno. Ovaj pretprodukcijski primjerak prodan je za pozamašnih 12,500 eura.

Citroën Traction Avant 11 B Laboratory Vehicle

Citroën

Ovaj prekrasan primjerak tamno plave boje proizveden je 1953. godine, a novi vlasnik vjerojatno će odraditi kompletnu restauraciju nakon koje će moći uživati u ovom legendardnom modelu (ili unovčiti ovu kupnju). Traction Avant predstavlja prvi Citroen s prednjim pogonom, a mnogi kažu da je "rođen prije svog vremena". Konkretan primjerak prešao je 63 tisuće kilometara, a novi vlasnik dobio ga je za 12,500 eura.

Osim spomenutih modela, na aukciji se našlo još legendarnih modela koje možete pogledati u fotogaleriji:

Foto: Citroën

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 14:34