DŽEPNA RAKETA

Kakav projekt: Toyota IQ pretvorena u ‘mini‘ GR Yaris s motorom Kawasakija Ninje ZX-14R!

Stražnja sjedala su uklonjena, čime je napravljen prostor za motor od jednog od najbržih motocikala na svijetu

Toyota iQ

 Twitter Screenshot

Toyota GR Yaris omiljen je među entuzijastima, pa je normalno da je privukao dosta pažnje tunera. Ono što nije tako normalno je ova konverzija koju vidite na fotografijama, koja je stvorena za Tokyo Auto Salon 2022. Riječ je o Toyoti iQ koja izgleda kao GR Yaris i ima Kawasakijev motor.

Fotografije ludog projekta objavljene su na Twitteru od strane jednog mehaničara koji je radio na projektu. Unatoč tome što izgleda kao render, to je pravi automobil, a sudeći prema opisu, vjerojatno je i prilično brz.

image

Toyota iQ

Twitter Screenshot

Sve je počelo sa skromnom Toyotom iQ, malenim japanskim konkurentom Smart ForTwo s četiri sjedala koja je također dobila i skupocjenig brata, zloglasnog Astona Martina Cygneta.

Tuner je uspio ugraditi rasvjetne jedinice iz GR Yarisa na oba kraja, prilagođene branike, bočne pragove i blatobrane koji izgledaju kao replike originala, izbočeni poklopac motora od karbonskih vlakana i prilično diskretan stražnji spojler. Konačno, tu je i novi set bijelih naplataka sa znatno širim gumama na stražnjoj osovini.

image

Toyota iQ

Twitter Screenshot

U kabini se nalazi par trkaćih sjedala, trokraki Momo upravljač, prilagođena instrument-ploča i kutijasti zaslon postavljen na središnju konzolu, vjerojatno za prikaz telemetrijskih podataka.

Što je najvažnije, stražnja sjedala su uklonjena, čime je napravljen prostor za motor kojeg je nabavio Kawasaki Ninja ZX-14R, jedan od najbržih motocikala na svijetu. A ako ste se pitali, to je razlog zašto ispušna cijev izlazi kroz stražnji bočni prozor.

image

Toyota iQ

Twitter Screenshot

Četverocilindrični motor sa 16 ventila, zapremnine 1441 kubika, sposoban je za 211 KS (155 kW) i 154 Nm okretnog momenta u tvorničkom obliku. Snaga se najvjerojatnije prenosi na stražnju osovinu preko šeststupanjskog sekvencijalnog mjenjača.

Lagani automobil, motor s visokim brojem okretaja i mali međuosovinski razmak pridonijet će divljem iskustvu vožnje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 22:21