Kada razmišljate ludom sportskom hatchbacku, na pamet vam obično padaju modeli poput Fiata Uno Turba, Renaulta 5 GT Turbo, ili Renaulta Clija RS sa snažnim, ali relativno malim motorima i prednjim pogonom.
Sbarro Super Eight, međutim, nešto je potpuno drugačije. Ovu jedinstvenu kreaciju je osmislio legendarni Franco Sbarro i njegova tvrtka Sbarro koja je bila poznata po ludim kreacijama, posebno 80-ih godina. I dok smo modele sa središnje smještenim motorom već vidjeli (Clio, Renault 5), ovaj Sbarro osim toga prkosi logici i konvencijama činjenicom da je njegov središnje smješteni motor V8, i uz to iz Ferrarija.
Predstavljen na sajmu automobila u Ženevi 1984. godine, Sbarro Super Eight ima 2,9-litreni atmosferski V8 iz Ferrarija 308 GTB smješten u sredini automobila. Pogon je stražnji i ta kombinacija ga bez sumnje čini jednim od najviše "cool" hot hatcheva ikada proizvedenih.
Super Eight slijedio je stope Sbarrovog još luđeg Super Twelvea, koji je imao dva Kawasaki motora spojena zajedno kako bi se stvorio redni 12-cilindrični motor koji radi na visokom broju okretaja. Za Super Eight, Sbarro je započeo s okvirom iz 308 GTB prije nego što ga je skratio i napravio prilagođenu karoseriju od stakloplastike. Automobil je vrlo kompaktan ali i širok te moramo priznati da izgleda sjajno jer iz njega "isijava klasična privlačnost 80-ih". Interijer je dobro osmišljen i presvučen smeđom kožom s drvenim detaljima, trokrakim Momo upravljačem i prilagođenim instrumentima.
Ferrarijev V8 ima 240 KS i uparen je s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa. Sbarro je također zadržao još nekoliko komponenti iz Ferrarija 308, uključujući kočnice i neovisni ovjes s dvostrukim poprečnim ramenima.
Automobil se trenutačno prodaje na platformi Bring a Trailer, a iza sebe ima zanimljivu povijest. Isporučen je svom prvom vlasniku nedugo nakon izlaganja u Ženevi 1984. godine. Zatim je proveo neko vrijeme u muzeju Sbarroa prije nego što ga je kupio švicarski kolekcionar i prodao sadašnjem vlasniku prije četiri godine. Trenutačno se nalazi u Parizu i može se registrirati u svim zemljama. Aktualna ponuda za auto je 75.000 dolara, a aukcija završava za šest dana.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....