SNAlažljivi LOPOVI

Nova prevara: Jedan klik mišem i Ferrari vrijedan 190 tisuća eura nestao je bez traga tijekom isporuke. Evo i kako...

Lažni prijevoznik, koji se predstavljao kao KT Logistics, preuzeo je vozilo, no auto nikada nije stigao kupcu

Ferrari Roma, ilustracija

 Ferrari Media

Jedna prijevoznička tvrtka se našla u središtu skandala U SAD-u koji je pokazao kako su tvrtke danas ranjive na internetske prijevare. Salon automobila u Minnesoti tuži Bentley Denver i tvrtku za prijevoz automobila nakon što je Ferrari Roma, kojeg je taj salon kupio - misteriozno nestao.

Prema tužbi, trgovac Bentleya iz Denvera i prijevoznička tvrtka Angels Moving Autos su angažirali lažnog prijevoznika i sada će možda morati vratiti punu kupovnu cijenu automobila kupcu, sa svim izgubljenim profitom od njegove potencijalne preprodaje.

image

Ferrari Roma, ilustracija

Ferrari Media

U tužbi se tvrdi da je auto salon Twin Cities Performance iz Golden Valleya u Minnesoti kupio rabljeni primjerak modela Ferrari Roma vrijedan 218.000 dolara (oko 191.000 eura) od Bentley Denvera u studenom 2024. i organizirao prijevoz putem tvrtke Angels Moving Autos iz Kalifornije. Međutim, prema tužbi u koju uvid ima Auto News, Angels Moving Autos je zatim angažirao lažnog prijevoznika putem online platforme Central Dispatch za prijevoz automobila. Lažni prijevoznik, koji se predstavljao kao KT Logistics, preuzeo je vozilo, ali ni Bentley Denver ni Angels Moving Autos nisu prije preuzimanja provjerili legitimitet tvrtke. Također nisu zatražili teretnicu ili provjerili vjerodajnice vozača.

image

Ferrari Roma, ilustracija

Ferrari Media

Nakon što se Ferrari nije pojavio na odredištu, Twin Cities Performance prijavio je krađu policiji u Coloradu. U tužbi se nadalje optužuje Bentley Denver da je ignorirao zahtjev Twin Cities Performance da ne unovči ček za kupnju Rome. I Bentley Denver i Angels Moving Autos suočeni su s optužbama za nemar, krađu, kršenje ugovora te za nepravedno bogaćenje.

Ne samo da Twin Cities Performance traži povrat novca za cijenu Rome i zaradu od preprodaje automobila, već također traži naknadu za gubitak u rastu prodaje i gubitak povjerenja kupaca.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
19. travanj 2025 14:08