TUNING

Novi Mercedes EQS SUV je fora, ali pogledajte Brabusov Mercedes-Maybach GLS od 900 KS!

Serijski Mercedes-Maybach GLS je najluksuzniji SUV koji je u tvorničkom stanju najveći, najsnažniji i najskuplji SUV u ponudi

Brabus 900

 Brabus

Brabus je već ranije radio s GLS modelima, a prošle je godine već bio predstavio Brabus 800. Međutim, svi znamo da njemački tuner ima jooš asova u rukavu, stoga je ove godine "pojačao igru" s novim Brabusom 900 baziranom također na GLS-u.

Luksuzni SUV dobio je potpuni tretman koji uključuje karoseriju od karbonskih vlakana, interijer po mjeri i modificirani twin-turbo 4,5-litreni V8 motor s 900 KS (662 kW).

image

Brabus 900

Brabus

Mercedes GLS je vodeći automobil koji je u tvorničkom stanju najveći, najsnažniji, najluksuzniji i najskuplji SUV u Mercedesovoj ponudi. Počevši od vanjštine, Brabus je dodao dijelove od karbonskih vlakana na prednjim otvorima branika, proširenjima blatobrana i stražnjem difuzoru, u kombinaciji s Brabusovom rešetkom, većim ispušnim cijevima i tamnom kromiranom završnom obradom.

image

Brabus 900

Brabus

24-inčni Brabusovi Monoblock M "Platinum Edition" kovani naplatci su ogromni, a obuveni su u XL gume Continental SportContact. SUV se može spustiti oko 25 mm zahvaljujući Brabusovom Airmatic ovjesu, a sve te nadogradnje identične su prošlogodišnjem Brabusu 800, osim, kao što samo ime sugerira, izlaznoj snazi.

image

Brabus 900

Brabus

Naime, AMG-ov twin-turbo 4,0-litreni V8 pretvoren je u 4,5-litreni motor zahvaljujući novom setu turba, povećanim klipovima, modificiranom usisnom sustavu, ispušnom sustavu visokih performansi od nehrđajućeg čelika i novom softveru.

Sve to rezultiralo je s impresivnih 900 KS i 1250 Nm okretnog momenta, iako je on ograničen na 1050 Nm. Snaga se prenosi na sva četiri kotača putem automatika s devet stupnjeva prijenosa i Mercedesovog 4MATIC sustava pogona na sve kotače.

image

Brabus 900

Brabus

Ove brojke dovoljne su da potjeraju teški SUV od 0 do 100 km/h za 4,2 sekunde, što je za 0,7 sekundi brže od standardnog GLS-a 600. Najveća brzina ostaje elektronički ograničena na 320 km/h, što je nevjerojatno brzo za vozilo ovog oblika i veličine.

image

Brabus 900

Brabus

Kabina dobiva Brabusov "Bi-Color Masterpiece" tretman koji kombinira crnu i bež boju u ovom primjeru. On uključuje novu vrstu presvlaka od fine kože, dijamantne šavove, hrpu karbonskih vlakana i Brabus natpisne pločice na naslonima sjedala. Ipak, sve izgleda mnogo suptilnije od narančastih kožnih obloga koje smo vidjeli u Brabusu 800.

image

Brabus 900

Brabus

Cijene za Brabus 900 dostupne su na službenoj stranici Brabusa na zahtjev. Vlasnici također mogu odabrati brojne pojedinačne opcije nadogradnje i personalizirati vozilo na temelju svojih preferencija.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. studeni 2024 04:30