SMISLENA PRERADA

Pretvorio Porsche 911 iz 2007. godine u zanimljivu off-roadersku Safari verziju i pritom zaradio

Porsche koji se na kraju prodao za četiri puta višu cijene od one koju je korisnik platio prije svih modifikacija
Porsche 911 ”Safari” prerada
 Bring A Trailer

"Ulaganje" u podizanje ovjesa, nove kotača, velike gume i mnoštvo drugih preinaka obično je zabavan način da supružniku kažete da bacate novac u vjetar kako biste održavali svoju ovisnos prema automobilima.

Ali u ovom slučaju to nije pretjerivanje jer je korisnik "Bring a Trailer", web stranice koja je specijalizirana za oglašavanje i prodaju automobila vintage tipa, kupio obični Porsche 911 iz 2007. godine za 37.200 dolara.

image
Porsche 911 "Safari" prerada
Bring A Trailer

Nakon kupnje korisnik je sljedeće tri godine proveo modificirajući Porsche na "Safari" specifikacije. Nakon što su sve izmjene dovršene i s dodatnih 6500 kilometara na satu korisnik je ponovno oglasio modificirani Porsche koji se na kraju prodao za četiri puta višu cijene od one koju je korisnik platio prije svih modifikacija. Točnije, čak 121.000 dolara!

Porsche "Safari" se prodao za 121.000 dolara što je pokazalo da određene modifikacije mogu biti dobra investicija, ali treba biti oprezan jer je vrlo lako "uništiti" automobil.

image
Porsche 911 "Safari" prerada
Bring A Trailer

Lista modifikacija je prilično dugačka, ali osim dodavanja kaveza, automobil se stvarno mijenja mehanički samo na prednjem dijelu ovjesa.

image
Porsche 911 ”Safari” prerada
Bring A Trailer

Novi dvostruko podesivi amortizeri iz JZ Motorsporta instalirani su na sa svake strane, zajedno s višim oprugama za povećanje visine vožnje. Točan iznos podizanja automobila nije naveden, ali nove opruge imaju 12 centimetara sprijeda i 15 straga.

image
Podvozje Porschea 911 "Safari"
Bring A Trailer

Zbog promjene ovjesa cijeli sustav upravljanja je morao biti prerađen i sprijeda i straga kako bi se osigurala točna geometrija ovjesa. Većina dodatnih centimetara na ovjesu neće ići u smjeru povećanja hoda ovjesa jer automobil dolazi s 28,5 inčnim gumama BF Goodrich All-Terrain, koje su montirane na 17 inčne naplatke HRE čija je cijena po komadu 1900 dolara.

image
Porsche 911 "Safari" s 28,5 inčnim BF Goodrich All-Terrain gumama i 17 inčnim HRE naplatcima
Bring A Trailer

Ostale preinake uključuju novi mjenjač i krovni nosač sa šiljastom lopatom i rezervnom gumom, ali i sjekirom. Skid ploča sada krasi donju stranu motora, a na prednjoj i stražnjoj strani automobila nalazi se metalna obloga od cijevi koja štiti odbojnike. Kada smo već kod odbojnika, prednji odbojnik u stilu GT3 Kupa.

image
Unutrašnjost Porschea 911 "Safari"
Bring A Trailer

Na automobil su također postavljena privlačna rally svjetla na haubi, novi spojler s ducktail pločicama i naljepnice s natpisom "RHINO". Sve ove preinake na automobilu definitivno koštaju desetke tisuća dolara, ali malo je vjerojatno da koštaju više od cijene koju je ovaj automobil postigao kod prodaje. To znači da je prodavač ovaj Porsche kupio kao regularni automobil, preinačio ga u "Safari" i dodao 6500 kilometara na sat i svejedno prodao automobil s profitom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 05:56