KLASIK SNOVA

Prodaje se rijetka Alpina B12 5.7 kakvih je izrađeno samo 57, za cijenu bolje da ne pitate...

Riječ je o nekad najprestižnijoj i najbržoj Alpini u programu, prvoj koja je tada prije 30 godina vozila do 300 km/h

Alpina B12 5.7

 autosl

Kultni BMW Serije 8 E31 iz 1990-ih nikad nije doživio M izdanje no za više snage i prestiža pobrinula se Alpina kao najrecentniji tuner BMW-a.

Nakon kure na serijskom BMW-u 850 CSi koji je bio najsnažniji model s 5,6-litrenim V12 S70 strojem od 381 KS i 550 Nm ispod poklopca, koji su Bavarci tada nudili, nastala je Alpina B12 5.7 Coupe.

image

Alpina B12 5.7

autosl

"BMW i Alpina vam predstavljaju umjetničko djelo u obliku najmoćnijeg, majstorski izrađenog najskupljeg serijskog Gran Turisma iz Njemačke”, stajalo je 1992. godine. u oglasu tunera sa sjedištem u njemačkom Buchloeu.

Proizvedeno je samo 57 primjeraka (prema obujmu motora) "cestovne rakete" kako su ovaj model u to vrijeme nazivali mediji i automobilistička javnost.

image

Alpina B12 5.7

autosl

Naime, sa 5,7-litrenim V12 motorom kojem je u odnosu na serijski 5,6-litreni povećan obujam za 100 ccm, Alpina B12 5.7 isporučivala je 416 KS (+ 36 KS u odnosu na serijski) i mogla je doseći brzinu od 300 km/h što je bilo na razini ne sportskih, već super automobila tog vremena (ne zaboravite da govorimo o automobilu proizvedenom prije 30 godina). Ujedno, to je bila i najbrža Alpina do tada.

Zahvaljujući maksimalnom okretnom momentu od 570 Nm, isporuka snage je prema standardima tog vremena bila gotovo "beskrajna".

image

Alpina B12 5.7

autosl

S omjerom kompresije od 10:1, optimiziranim protokom, povećanim obujmom, posebnim usisnim sustavom te ispušnim sustavom od nehrđajućeg čelika i katalizatorima, Alpinin dvoventilski V12 postizao je optimalnu termodinamičku učinkovitost.

S takvim tehničkim usavršavanjima, 12-cilindraš ne samo da je nudio fantastične performanse, već i nepogrešiv, tipičan V12 zvuk.

image

Alpina B12 5.7

autosl

Uz jedinstvene kožnu presvlake, unutrašnjost također sadrži polirano drvo i pločicu ALPINA s individualnim brojem izrade.

Prepoznatljivi 18-inčni kotači u klasičnom dizajnu s 20 krakova i Alpina Deco-Set upućuju na klasičnu Alpinu u najboljem izdanju.

Sada jedan od tih 57 primjeraka iz 1994. godine s tek 48.000 kilometara na satu prodaje njemački trgovac egzotičnim automobilima AutoSL iz Düsseldorfa u Njemačkoj, a cijena je sasvim očekivano, sve samo ne pristupačna - 328.890 eura ili preračunato 2,5 milijuna kuna...

image

Alpina B12 5.7

autosl

Tehnički podaci

Motor V12, atmosferski

Obujam 5646 ccm

Snaga 416 KS

Moment 570 Nm

Ubrzanje 0 do 100 km/h 5.8 s

Najveća brzina 300 km/h

Cijena 328.890 eura

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 09:26