
Predstavljanjem Yarisa GR Toyota je oduševila ljubitelje automobila diljem svijeta, a čini se kako će nakon sportske verzije malog gradskog modela uslijediti i tzv. „hot hatch”, odnosno paprena Corolla. Kodnog imena Corolla GR, ova sportska jurilica ispod poklopca bi trebala imati isti 1,6-litreni benzinski motor kao i kod Yarisa koji bi u Corolli mogao brojati oko 250 KS, čime bi postao pravi suparnik modelima poput Hyundaija i30N, Renaulta Meganea RS, Forda Focusa ST, VW Golfa GTI.
TNGA platforma s multilink ovjesom pritom je dobra podloga za novi Toyotin projekt koji bi mogao zaživjeti 2023. godine, piše Auto Express. A kako bi mogla izgledati možemo vidjeti prema prvim renderima koje potpisuje Avarvarii.

Činjenica je da je trenutno fokus mnogih proizvođača na elektrifikaciji, no mnogi kupci i dalje vole dobre stare sportske kompakte. Budući da Toyota u svojoj ponudi ima velik broj hibridnih, odnosno plug-in hibridnih modela, čini se kako neće morati brinuti o prosječnoj emisiji CO2 zbog koje mnogi moraju „žrtvovati” sportske verzije.

Izvršni direktor Toyote za Europu Johan van Zyl za Auto Express je priznao kako si zbog velikog broja hibrida mogu priuštiti automobil poput Yarisa GR koji će im pomoći u pozicioniranju njihovih automobila kao zabavnih za vožnju. Šteta je jedino što ćemo se za paprenu Corollu, kako stvari sada stoje, trebati strpjeti do 2023. godine...

Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....