.jpg)
Posljednji u nizu projekata tuning kuće ABT kuće vezan je uz doradu Seatovog velikog SUV-a Tarraca. Od svjetske premijere u Parizu prošlo je tek nešto više od pola godine, a njemački tuner sada nudi niz poboljšanja za vlasnike španjolskog blizanca VW Tiguana i Škode Kodiaq.
Foto: ABT tuning
Tako se za agresivniji nastup nude 21-inčni naplaci koji su se dobro uklopili na ovom velikom SUV-u, ali to ujedno znači da vlasnici mogu zaboraviti vožnju po neprohodnim terenima. Ipak, za one racionalnije nude se i 19-inčni te 20-inčni naplaci u različitim bojama. Zanimljivo da je ovaj put vizualna prerada ovdje i stala, no sigurni smo kako će u budućnosti ABT ponuditi i nove odbojnike, spojlere i ostale elemente koje redovito nude u svojim preradama.

Ipak, ono što je svakako dorađeno je 2,0-litreni turbodizelski motor. Snaga u serijskoj izvedbi iznosi 190 KS uz 400 Nm okretnog momenta, a nakon „čarolije” ABT-a penje se na solidnih 220 KS uz 440 Nm okretnog momenta. Iako brojke vezane uz ubrzanje nisu objavljene, znamo da serijska izvedba stotku hvata za okruglih 8 sekundi, što znači da će sada vrijeme biti koju desetinku bolje. Ako se pitate čemu tuning za USV sa 7 sjedala – odgovor je jednostavan – zbog samih trendova na tržištu. Budući da su SUV modeli sve popularniji, jasno je kako se tuning kuće okreću ovoj velikoj grupi kupaca i njima nude ponude kako bi im „začinili” svakodnevnu vožnju...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....