SVJEŽI DIZAJN

OPEL ASTRA Prva temeljita obnova

Osnovni benzinac 1.4 stoji 115.635 kn, a najpovoljniji dizelaš 1.3 CDTI 138.650 kn

Opel Astra prošla je prvu temeljitu obnovu.

Susreli smo se s njome na prezentaciji u Frankfurtu i zamijetili tek minorne dizajnerske promjene na branicima i maski, tek toliko da s više kroma i ponekom promijenjenom linijom udahnu vjetrić svježine.

Skuplji sedan

U unutrašnjosti, što se izgleda tiše, gotovo ništa nije dirano, ali toplije boje obloga pružaju ljepši i prisniji ugođaj u vožnji. Glavna novost u ponudi zapravo je uvođenje limuzinske izvedbe s četvera vrata, za koju će trebati platiti 3775 kuna više nego za standardnu, peterovratnu. Zaobljenih i pomalo napuhnutih linija koje sugeriraju prostranost, limuzina se izvana doima skladnom, a iznutra sasvim dovoljno velikom da zadovolji atribute obiteljskog automobila. Bez obzira što obujam prtljažnika od 460 litara te nešto manji otvor izvedbeno nisu u vrhu klase kompaktnih limuzina, prostranost je više nego pristojna i Astra ima dobre šanse oteti kojeg kupca VW Jetti, limuzinskom Ford Focusu…

Viša razina sigurnosti

Tim više što je sigurnost dignuta na višu razinu, jer nudi pregršt novih uređaja, poput druge generacije sustava za čitanje i na instrumentnu ploču projiciranje znakova uz cestu, efikasnijih uređaja za upozorenje izlaska iz trake i prepoznavanje vozila u mrtvom kutu, boljih adaptivnih svjetala… Uvedena je i parkirna kamera, no većina ove tehnologije dolazi u dodatnoj opremi. Sedan se u vozi ponaša mirno i staloženo i bez zamjetnih razlika u odnosu na kompakt.

Ljubiteljima snažnijih motora namijenjen je novi 2.0-litreni dizelaš sa 195 KS i 400 Nm, sa sportski podešenim podvozjem i opremom, za 211.700 kuna. Obnovljena Astra već je krenula u prodaju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 19:56