
Posjet servisnoj radionici po pitanju redovitih servisa potrebnih za održavanje zdravlja vozila rutina je svih vlasnika vozila. Pritom je važno pronaći stručnjake od povjerenja jer u suprotnom vozač može ući u "vrtlog" loših popravaka koji ga na kraju dodatno koštaju i stvaraju glavobolje.
Stoga donosimo nekoliko savjeta kako biste mogli procijeniti koji je serviser zaista dobar kako ne biste završili kao "ovca za šišanje". Svakako obratite pažnju na ono što vam govore, a neke fraze zvono su za uzbunu. Poput -"kad ste već ovdje..." te predloži popravke ili zamjene dijelova koji još nisu za zamjenu i koje niste ni planirali. Jedna je to od najčešćih obmana.
Također, ako vam mehaničar kaže da je nabavio jeftiniji dio kako biste prošli povoljnije bez prethodnog savjetovanja s vama, također biste trebali biti sumnjičavi. Nisu svi rezervni dijelovi iste kvalitete, niti su najjeftiniji najbolja opcija. To vodi idućoj obmani, a to je kada vam mehaničar ne pokaže zamijenjeni dio jer je moguće da ga nije ni stavio, a naplatio ga je. Morate zatražiti da vidite zamijenjeni dio.
Nadalje, neki mehaničari koriste komplicirane žargonske izraze kao trik, kako bi opravdali dodatne radne sate ili pak predlože popravak koji nije hitan. Ako ne razumijete što će se točno popravljati na vašem automobilu budite uporni da vam jednostavno objasni u čemu je problem i na što se odnosi predloženi popravak.
Svakako prije servisa ili popravka zatražite pisani predračun kako biste izbjegli neugodna iznenađenja prilikom preuzimanja automobila iz radionice. U idealnom scenariju, u slučaju izmjena u odnosu na planirano, mehaničar bi vas trebao obavijestiti o novim troškovima popravka. Komplikacije se uvijek mogu pojaviti, ali važno je da radionica bude transparentna.
Na koncu, trebali biste biti sumnjičavi ako vam mehaničar predloži hitan popravak nekog elementa na autu, a ako hitnost operacije nije potpuno razjašnjena, najbolje je zatražiti drugo mišljenje.
Komentari
0