RENAULT

TEST: CAPTUR 1.5 dCi Helly Hansen Modni pečat francuskom crossoveru

Elitistička oprema, pustolovni duh i mala potrošnja zgodno su sažeti u posebnom izdanju
 Željko Puhovski/CROPIX

Trend posebno opremljenih modela mimo uobičajenih standarda nije nov, ali uvijek unosi živost u ponudu i počesto namami nove kupce, koji ne žele voziti auto kakav imaju „svi drugi“. Captur na čijim bokovima stoji dodatna oznaka Helly Hansen jedan je od najboljih primjera takvih ponuda, osmišljen razmjenom dizajnerskih ideja s poznatom i u sportskom svijetu uglednom norveškom tvrtkom Helly Hansen, specijaliziranom za proizvodnju prvenstveno skijaške i planinarske odjeće.

POGLEDAJTE FOTOGALERIJU

Opremom koja naglašava avanturistički duh u privlačnom je stilu nadograđen Capturov najskuplji standardni paket Dynamique, od kojeg se jasno distancira dvobojnom karoserijom, posebno dizajniranim 17-colnim naplacima, metalnim zaštitama donjih površina branika i dodatno zatamnjenim stražnjim prozorima. Naravno, i logotipom nordijske tvrtke na blatobranima i pragovima. Suradnja nije svedena samo na šminku, jer ovo je jedina verzija Captura opremljena uređajem Extended Grip, kojeg smo upoznali u Scenicu X-Mod. Ima program za vožnju po mekanoj podlozi, u kojem elektronika prilagođava okretni moment i snagu kočenja nad pogonskim kotačima, a terenskoj vožnji vičnijim vozačima pružena je i mogućnost prebacivanja u dodatni program za teže terene (Expert).

Tada elektronika regulira samo snagu kočenja, dok je sve ostalo prepušteno vještini vozača. U opremu su uključene i gume grubljeg profila (M+S), pa nas je sve to ohrabrilo da s asfalta skrenemo prvo na šljunak, a onda i blatnjav zemljan i malo strmiji put. Jasno, Extended Grip ne može biti prava zamjena za pogon 4x4, jer mu nedostaje ona grabež kojim podloge ruju i stražnji kotači, ali ipak omogućuje prolaz tamo gdje obični Captur kapitulira.

Ljepše je dotjerana i bogatije opremljena i unutrašnjost, u kojoj i dalje dominira tvrda plastika, ali koja je dobro prikrivena kolorističkom raznobojnošću, multimedijalnim uređajem s navigacijom i internetom, oblogama s kožnim fragmentima, ali i dizajnerskim motivima norveškog partnera. A što se motora i općenito pogonskog dijela tiče, i ovaj je Captur najpoželjniji s predobro poznatim 1,5-litrenim dizelašem od 90 KS. I u ovom dizajnersko-tehnološkom formatu Captura pokazuje se kao dobar spoj male potrošnje, uravnoteženog rada i korektnih performansi, od kojeg većini vozača realno i nije potrebno više.

CAPTUR 1.5 dCi

TEHNIČKI PODACI

Motor: turbodizelski, 4 cil.

Obujam: 1461 ccm

Snaga: 66 kW (90 KS) pri 4000/min

Moment: 220 Nm pri 1750/min

Pogon: prednji

Mjenjač: ručni, 5 stupnjeva

Dimenzije: 412x178x156 cm

Osovinski razmak: 260,5 cm

Prtljažnik: 375 litara

Gume: 205/55 R 17, Kumho

Težina: 1195 kg

CO2 ispuh: 99 g/km

MJERENJA

Brzina: 171 km/h

0-100 km/h: 13,1 sekundi

Potrošnja: 5,6 l/100 km

CIJENA 151.400 kn

S DOPLATAMA 153.780 kn

OPREMA HELLY HANSEN: dvobojna metalik karoserija * posebni aluminijski naplaci s gumama M+S * senzori parkiranja * aluminijske zaštite branika * diodna dnevna svjetla * dodatno zatamnjeni stražnji prozori * Extended Grip uređaj za bolje prianjanje na lošoj podlozi * pomoć pri kretanju na uzbrdici * posebne oznake i ukrasi * R-Link multimedijalni uređaj * automatska klima * posebne obloge koža/tkanina * automatska klima * ESP * start/stop * senzor kiše...

DOPLATE: parkirna kamera * smanjeni rezervni kotač * UKUPNO 2380 kn

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 07:38