REDIZAJN

TEST: HYUNDAI ix35 1.7 CRDi iLIKE Vrijednost dokazao s godinama

Korejski SUV blago je redizajniran, no i dalje zavodi izvrsnim omjerom uloženog i dobivenog
 FOTO: Ivan lacković

U jakoj konkurenciji kompaktnih SUV-ova korejski ix35 se drži sjajno, a po izvrsnim prodajnim brojkama i prihvaćanju kod kupaca u 2013. može mu konkurirati tek bratska Kia Sportage. Čemu Hyundaijev SUV može zahvaliti takvu popularnost? U prvom redu su to dobro odmjeren omjer uloženog i dobivenog te privlačan dizajn.

POGLEDAJTE FOTOGALERIJU

Kako bi tako i ostalo, sada nakon tri godine na tržištu u salone dolazi blago redizajniran s pomodnim LED dnevnim svjetlima, dok se u unutrašnjosti primjećuju tek dotjerani detalji na instrumentnoj ploči. Kvaliteta izrade i dalje je na visokoj razini, prisutan je osjećaj robusnosti, sjedi se visoko s dobrim pregledom u svim smjerovima, a od podešenosti ovjesa nećete dobiti morsku bolest - da to je sve već otprije poznati ix35. Jedino prtljažnik od 591 litre u praksi nije raskošan kao na papiru.

Oprema iLike testnog primjerka pritom putnike tetoši brojnim sigurnosnim blagodatima (ESP, sustavi pomoći pri vožnji po uzbrdici i nizbrdici...), te brojnim dodacima za udobnost poput dvozonske automatske klime, grijanja sjedala… Ispod poklopca kuca 1.7 CRDi sa 115 KS koji najveći okretni moment od 260 Nm nudi već pri niskih 1250/min, koji radi uglađeno, fino razvija brzinu te odlično surađuje sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.

Ukupno, ovaj je motor pogodniji za krstarenje nego za jurnjavu, tim više jer je težom nogom na gasu troši i 7,5 litara. Bez pogona na sve kotače ovakav je ix35 zamišljen prvenstveno za asfalt, gdje su uz stražnji multilink i uvjerljive kočnice snalazi prilično dobro. Cijela se priča završava poštenom ponudom i cijenom koja se zahvaljujući redizajnu nije mijenjala. Počinje od 144.990 (1.6 GDi iStart), no preporuka je birati upravo testnu, s dizelašem 1.7 CRDi i opremom iLike.

ix35 1.7 CRDi

TEHNIČKI PODACI

Motor: turbodizelski, 4 cil.

Obujam: 1685 ccm

Snaga: 85 kW (115 KS) pri 4000/min

Moment: 260 Nm pri 1250/min

Pogon: prednji

Mjenjač: ručni, 6 stupnjeva

Dimenzije: 441x182x166 cm

Osovinski razmak: 264 cm

Prtljažnik: 591/1436 litara

Gume: 225/60 R17, Dunlop

Težina: 1490 kg

Co2 ispuh: 139 g/km

MJERENJA

Brzina: 173 km/h

0-100 km/h: 12,4 sekundi

Potrošnja: 6,7 l/100 km

CIJENA 180.000 kn

S DOPLATAMA 183.100 kn

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 18:57