auto klub u ateni

Vozili smo Volkswagen Caravelle i Transporter Furgon T7: S njima možete i na kraj svijeta

Sedma generacija putničke izvedbe kombija napravljena je u partnerstvu s Fordom i dolazi s Fordovim dizelašima

VW asortiman

 VW

Brak Volkswagena i Forda u segmentu gospodarskih vozila sklopljen 2020. i dalje se konzumira punim intenzitetom. Zajednički razvijani i 2022. realizirani projekti Caddyja i Tournea Courier i Connect, te velikih pickupova Amarok i Ranger donijeli su financijsku i proizvodnu racionalizaciju i ostanak u braku iz interesa logičan je nastavak. Novo dijete sedma je generacija kultnog kombija poznatog pod generalnim nazivom Transporter.

image

VW asortiman

VW

Nosi generacijsku oznaku T7 i s novim Transitom i Tourneom Custom dijeli dobar dio mehaničke i svih ostalih tehnologija i komponenti. Vizualna srodnost s Fordom jasno je vidljiva, ali Volkswagenov vizualni identitet jasno je ostao prisutan najviše u prednjem dijelu, najvažnijem kad je u pitanju pripadnost brendu.

image

VW asortiman

VW

Očekivano, jaka karta putničke izvedbe Caravelle dobar je izbor motora i mjenjača, premda kao i u slučaju Amaroka, pogon nosi Fordov pečat. Modularna platforma Ford Pro, motori i ručni 6-brzinski i automatski 8-brzinski mjenjači Fordov su miraz u brak, u kojem se Volkswagenovi standardi očituju u visokoj razini praktičnosti i varijabilnosti, ali i izrade u kojoj dominiraju pragmatični materijali otporni na trošenje, ugodni na dodir i uz očekivani osjećaj kvalitete.

image

VW asortiman

VW

Dvije dužine karoserije, obje široke 2,03 i visoke 1,97 do 1,99 metar – standardna od 5,05 metara na platformi osovinskog razmaka 3,1 metra te dugačka L od čak 5,45 metara s osovinskim razmakom 3,5 metra – osnova su na kojoj se gradi i niz pogonskih verzija.

Caravelle dolazi s Fordovim dizelskim motorom 2.0 EcoBlue snage (110 KS/300 Nm, 150 KS/360 Nm i 170 KS/390 Nm), s time da se srednji motor može uzeti i s automatskim mjenjačem i pogonom 4x4, dok najjači serijski dolazi s automatikom, a može imati i 4x4. Osnovni motor ima samo ručni mjenjač i prednji pogon, bez dodatnih opcija.

image

VW asortiman

VW

Kasnije dolaze i plug-in hibrid (232 KS) s baterijom 16,5 kWh i CVT mjenjačem, te električna e-Caravelle s baterijom 64 kWh, dosega 350 kilometara, sa stražnjim pogonom (115, 136, 218 i 286 KS). Dizelaš ima nosivost 935 kilograma, a kombijevski velik interijer u L izvedbi prima do devet osoba.

image

VW asortiman

VW

Pristup stražnjim sjedalima kroz klizna bočna vrata ne traži puno gimnastike, a Caravelle je u vožnji iznimno ugodna i pregledna. Nije profinjena kao Multivan T7 (koji ima Volkswagenovu platformu MQB i motore) i kombijevski ugođaj je neizbježan, ali unatoč veličini koja zahtijeva veći krug okretanja (11,9 do 13 metara) i kutijastoj formi vozi se lagano i opušteno, u skupljim paketima opreme i s dozom luksuza.

image

VW asortiman

VW

Visoka razina udobnosti i zvučne izolacije, kao i digitalizirano vozačko sučelje s instrumentima i velikom multimedijom, uz gotovo svu ostalu opremu iz osobnih automobila, te masu pretinaca i stolića tvore ambijent kvalitetne, izdržljive i polivalentne krstarice pogodne ne samo za VIP, shuttle i taxi prijevoze već i za višesatne relacije. Cijene startaju na 42.928 eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. ožujak 2025 06:19