vremeplov

Alfa Romeo ne koristi naziv Milano prvi put: Tako se već nazivao jedan poznati model u Americi

Na sjevernoameričkom tržištu, naime, Alfa Romeo 75 je bio poznat kao "Milano"

Alfa Romeo Milano

 Alfa Romeo

Već nekoliko dana je poznato: novi SUV model Alfa Romea nosit će naziv Milano. Nije Brennero, kako smo do nedavno pretpostavljali. Prvi crossover u B-segmentu tako je ime posvetio gradu Milanu odakle i dolazi Alfa Romeo. No, manje je poznato, osim kod okorjelih Alfista, da je marka već jednom ranije koristila ovo ime.

image

Alfa Romeo Milano

Alfa Romeo

Da, točno je, "Milano" je zapravo debitirao kao naziv modela, ali ne u Europi, međutim situacija na drugoj strani Atlantika izgleda potpuno drugačije. Na sjevernoameričkom tržištu, naime, Alfa Romeo 75 je bio poznat kao "Milano". Limuzina srednje klase je bila dostupna od 1987. do 1989. godine.

Kao što se očekivalo, razlike između modela 75 i Milana su minimalne. Promjene su uglavnom vidljive na prednjem dijelu vozila. Milano je imao blago modificirane i istaknute branike kako bi zadovoljio američke homologacijske standarde. Inače, ostatak karoserije i unutrašnjost nisu doživjeli značajne promjene, osim nekoliko tkanina prilagođenih američkoj verziji.

Milano je bio dostupan u različitim razinama opreme, uključujući Silver, Gold, Platinum i Verde. Četverocilindrični motori bili su rezervirani za američko tržište, dok su V6 motori obujma 2,5 i 3,0 litre bili u ponudi. Prvi je razvijao 156 KS i 206 Nm, dok je trolitreni Quadrifoglio Verde model bio dostupan s 188 KS i 250 Nm.

Zanimljivo je napomenuti da je Milano dobio povećani spremnik goriva od 67 litara (u usporedbi s originalnih 49 litara), što je rezultiralo smanjenjem prostora prtljažnika sa 500 na 380 litara, ali i većim dometom s jednom tankom.

image

Alfa Romeo Milano

Alfa Romeo

Model 75 je s druge strane imao znatno raznoliku ponudu motora na Starom kontinentu. Benzinski četverocilindrični motori (1.6, 1.8 i 2.0), dizelaši (2.0 i 2.4), te spomenuti 2.5 V6 i 3.0 V6 činili su paletu motora. Od modela s 95 KS kod 2.0 Turbodiesel motora (prodavanog od 1985. do 1992.), do Quadrifoglio Verde modela s 192 KS (prodavanog od 1990. do 1992.).

image

Alfa Romeo Milano

Alfa Romeo

Najjači model ubrzavao je od 0 do 100 km/h za 7,5 sekundi, postižući maksimalnu brzinu od 222 km/h. Trkaće verzije Turbo Evoluzione s 1.8-litrenim turbo četverocilindričnim motorom bile su snažnije i brže. Grupe A3 verzije s 280 KS i najmoćnija Grupe A1 izvedba, s 400 KS i ubrzanjem od 0-100 km/h za 4,87 sekundi, predstavljale su vrhunac sportskih varijanti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 20:11