Računalna dinamika fluida (CFD, od eng. Computational Fluid Dynamics) je rezultirala raznim programima, a među njima je i koristan alat koji stručnjacima za aerodinamiku omogućuje vizualizaciju i optimizaciju protoka zraka na način koji je inače nemoguć u stvarnom svijetu.
No oni se mogu koristiti i za "besmislene usporedbe", primjerice da bi se usporedila aerodinamika Toyote Land Cruiser serije 40 sa štrucom kruha.
Za neke od automobila, s vrlo lošom aerodinamikom, često se u šali znalo reći da imaju aerodinamiku cigle ili nekog drugog sličnog predmeta, a YouTube kanal Premier Aerodynamics sada je to dokazao i u praksi.
Oni su usporedili aerodinamiku slavne Toyote i kruha iz kalupa i ispostavilo se da je kruh zapravo aerodinamičniji, i to znatno. Koeficijent otpora zraka od 0,57 kruha nije sjajan, ali je osjetno bolji od 0,66 kod Land Cruisera.
Ne znamo kako bi auto prošao u usporedbi s ciglom, no zaobljeni profil gornjeg dijela štruce kruha pomaže protoku zraka. Ravno dno kruha nije baš pomoglo, ali u videu se napominje da bi se to moglo poboljšati zaobljavanjem oštrog kuta ovog konkretnog kruha. Najveći problem je što kruh ipak ima veliku prednju ravnu površinu, tako da u njega udara puno zraka.
Veliki problemi s aerodinamikom Land Cruisera su njegova veličina (visina), veliki kotači, puno izloženih mehaničkih komponenti ispod auta i općenito "četvrtasti oblik". Naravno, da Land Cruiser iz serije 40 nikada nije zamišljen kao aerodinamični auto, a 1960. kada je nastao je malo tko zapravo razmišljao o aerodinamici, pogotovo u klasi terenaca.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....