Napomena: nekoliko modela je izašlo iz proizvodnje prije nego što ih je nadmašio suvremenik veće brzine. Sve dok nije predstavljen model koji je bio brži od bilo kojeg prethodnog motocikla, najbrži motocikl na tržištu je u određenoj godini zapravo bio sporiji od ranijeg motocikla koji se više nije proizvodio.
10. Ducati 900SS (221 km/h)
Talijanski prvak nepromijenjen se proizvodio do 2003. godine. Dva slova 'S' u imenu znače 'Super Sport', što ga savršeno opisuje. Prilikom dizajniranja 900SS-a, Ducati je imao dva cilja na umu: stvoriti lagan dizajn s uskim kućištem zbog lakoće upravljanja, te biti najbrži. Ciljevi su ostvareni uspješno, a tijekom ispitivanja 900SS je dosegao maksimalnu brzinu od 221 km/h, čime je 'zaobišao' brojne konkurente raznih proizvođača. Motor od 904 kubika je četverotaktni s dva ventila, a proizvodi 80 KS zbog čega ima prilično dobro ubrzanje.
9. Laverda Jota 1000cc (225 km/h)
Riječ je o prvom motociklu kojeg je talijanska kompanija proizvela, i odmah je srušila rekord, nakon čega je dugo vremena bila vodeća kompanija. Motor od 1000 kubika i 90 KS dizajniran je za brzinu, a na prvom testu Jota je dosegla 225 km/h, opravdavajući sva očekivanja svojih proizvođača.
8. MV Agusta 832 Monza (231 km/h)
Unatoč ograničenoj proizvodnji, 832 Monza postala je prilično poznata odmah nakon premijere 1978. godine. Zanimljivo je da Monza ima mjenjač s pet brzina, disk kočnice i bregastu osovinu. No unatoč 'manjoj' zapremnini motora od 837 kubičnih centimetara, konkurenti su mu mogli zavidjeti na izlaznim brojkama: 105 KS doguralo je kazaljku do 231 km/h, što je Monzu učinilo jednim od najbržih serijskih motocikala na svijetu u to vrijeme.
7. Honda VF1000R (240 km/h)
Konačno, vrijeme je da se na listi pojavi i neki 'Japanac'. Honda je proizvodnju jednog od najbržih motocikala na svijetu počela 1984. godine, u početku isključivo u Europi. Međutim, s vremenom je potražnja za motociklima porasla, a model je postao vrlo popularan i van Europe, zbog čega je VF1000R došao u SAD. Jasno je što je privuklo pažnju Amerikanaca, bila je to maksimalna brzina od 240 km/h, što je u to vrijeme bila nevjerojatna brojka.
6. Kawasaki Ninja GPZ900R (255 km/h)
GPZ900R proizvodio se, kao i Ducati 900SS, sve do 2003. godine. Ova Ninja bila je jedan od prvih sportskih motocikala kojeg je Kawasaki proizveo, a vjerojatno i jedan od najkvalitetnijih i najbržih motocikala svog vremena. Odvažni sportski dizajn pozitivno je utjecao na aerodinamiku motocikla, zbog čega je Ninja bila sposobna razviti brzinu od 255 km/h. Vrhunski izveden motor od 900 kubika imao je šesnaest ventila i sustav tekućeg hlađenja, a dan danas ima reputaciju jednog od najpouzdanijih motocikala široko korištenih u cijelom svijetu. Mnogi od vas pamte ga po Tom Cruiseu koji ga je vozio u Top Gunu.
5. Bimota YB6 EXUP (270 km/h)
1989. godina bila je značajna za sve ljubitelje strojeva na dva kotača – savez dvaju najvećih japanskih i talijanskih proizvođača predstavio je čudo moto tehnologije od 145 KS sposobno razviti maksimalnu brzinu od 270 km/h, Bimotu YB6 EXUP. Motor je imao lančani pogon i sustav tekućeg hlađenja, a nakon što je stekao popularnost, jedna tvornica u Riminiju počela je stalnu proizvodnju. Za naprednu tehnologiju zaslužni su Japanci, dok su se Talijani bavili stilom i dizajnom buduće generacije. Obje strane izvrsno su odradile svoj posao, a Bimota je ušla na gotovo sva svjetska tržišta.
4. Kawasaki Ninja ZX-11 (272 km/h)
Još jedna Ninja pronašla je svoje mjesto na ovoj ljestvici. Važno je napomenuti da je pod imenom ZX-11 poznat samo u SAD-u, dok je u svjetskoj moto zajednici poznat kao Ninja ZZ-R1100. Proizvodio je, kao i Bimota YB6 EXUP, 145 KS, a nakon prvih ispitivanja bilo je jasno da je riječ o najbržem motociklu na svijetu. Titulu je ponosno držao čak šest godina, dok je nisu preuzeli drugi motocikli.
3. Honda CBR1100XX Super Blackbird (290 km/h)
Bronca odlazi Hondi za motocikl predstavljen 1996. godine, iako su rezultati maksimalne brzine postignuti tek tri godine kasnije, kad je motocikl ponovno dobio motor od 153 KS, a mjenjač je dobio šestu brzinu. Super Blackbird sposoban je bio razviti 290 km/h, no širom svijeta voljen je zbog drugih stvari poput pouzdanosti i udobnosti. Dan danas ostaje tražen na tržištu, što govori o svemu.
2. Suzuki Hayabusa 1. generacija (305 km/h)
Svi smo čuli za Hayabusu koja je prelazila magičnih '300'. Motocikl se masovno proizvodio samo godinu dana – 1999. godine, kada je oduševila nestandardnim dizajnom, izvrsnim upravljanjem i stabilnošću. Hayabusin motor od 1299 kubika proizvodio je 176 KS i imao je složeni sustav tekućeg hlađenja. Maksimalna brzina od 305 km/h postignuta je savršenom ravnotežom težine i snage, a danas se mali broj motocikala može pohvaliti boljim brojkama.
1. MV Agusta F4 R 312 (320 km/h)
MV Agusta etablirao se kao jedan od vodećih svjetskih proizvođača jurilica na dva kotača, a F4 R 312 djelomično je za to zaslužan. Mala težina i 183 KS omogućuje mu maksimalnu brzinu od 320 km/h. Očitovanje razvijene brzine službeno su potvrdile brojne publikacije, od kojih je posljednja iz 2010. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....