Ljetna prodajna izložba hrvatskih dizajnera u organizaciji tvrtke MasterCard i Hrvatskog dizajnerskog društva već dva tjedna pravi je hit među turistima koji posjećuju Dubrovnik, ali i lokalnim stanovništvom. Izložba je smještena u prostoru Luža, a cilj joj je promovirati talentirane hrvatske dizajnere, ponuditi drukčije suvenire te obogatiti kulturnu ponudu Dubrovnika.
Kako su zadovoljni početkom izložbe i tko ih najviše posjećuje, upitali smo Lanu Bedeković Rosandić, vlasnicu agencije Alert koja je u ime tvrtke MasterCard organizirala ovaj projekt. – Izuzetno smo zadovoljni i to najviše pozitivnim reakcijama posjetitelja, ali i Dubrovčana koji su nas dočekali s oduševljenjem te nam puno pomogli u realizaciji projekta.
Ovim putem im zahvaljujemo jer oni su integralni dio projekta koji je bio izuzetno zahtjevan, samim tim što se nalazimo na Stradunu, u zaštićenom objektu. Svi posjetitelji dolaze ciljano jer nemaju često priliku na jednom mjestu vidjeti najbolja ostvarenja hrvatskog produkt dizajna – naglašava Bedeković Rosandić.
Rasprodane kolekcije
Sve izložene proizvode kreirali su hrvatski dizajneri, i proizvedeni su u Hrvatskoj te ilustriraju uspon hrvatskog dizajna koji se dogodio tijekom posljednjih godina. Osim što se mogu pogledati, neki proizvodi se mogu i kupiti, a Lana Bedeković nam potvrđuje da je prodaja iznad očekivanog. – Što se tiče proizvoda za kojima je za sada najveća potražnja, mogu reći da smo prodali sve proizvode Sonde, Hommage supi, te imamo listu za nove koje uskoro očekujemo.
Dubrovčanke vole kolekciju Adrian Ivane Omazić, a turisti njezine majice s motivima gradova
Isto tako, roditelji s djecom jednostavno moraju sa sobom ponijeti Boye. I drobilica za lavandu odlično je prihvaćena. Ogroman je interes stranaca za namještajem tvrtke Artisan. Revolve je isto hit – upravo dogovaramo dostavu u Manchester, a Adrian Ivane Omazić hit je među Dubrovčankama. Majice iz serije Gradovi s motivima Dubrovnika, Splita i Zadra omiljeni su suvenir stranaca. Za nekim određenim proizvodima, poput lampi Mini Me Filipa Gordona Franka, postoji interes inozemnih trgovina pa ga upravo spajamo s vlasnicima u zapadnoj Europi.
Pozitivne reakcije
Neke od dizajnera spajamo i s investitorima u Austriji; nije bitna samo prodaja i posjećenost nego i kontakti te mogućnost plasmana na strana tržišta – objašnjava. Iako su svi zadovoljni prodajom, ona nije osnovni cilj ovog događaja. Osim promocije hrvatskog dizajna, važna je njegova prezentacija stranim gostima, kojih na Stradunu ima u velikom broju, a izložbu gotovo nitko ne zaobilazi.
– Strani gosti ne mogu vjerovati da u Hrvatskoj postoje ljudi koji osmišljavaju i proizvode ovakve divne stvari. Svaki dan slušamo istu rečenicu ‘Is this really Croatian design?’ Proizvodi su genijalni i svi ih žele kupiti – zaključuje Lana Bedeković Rosandić, a mi vas pozivamo da posjetite ovu zanimljivu izložbu koja je otvorena do 24. kolovoza.
Ako vam se svidio ovaj članak, molimo vas da ga podijelite!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....