NOVOST NA TRŽIŠTU

Dvije dame smislile su svijetleće dekoracije koje potiču smirenost i dobro raspoloženje, posjetili smo ih i otkrili kako su to izvele

 Vanesa Pandzic/Cropix

Osjećaj koji uređenje prostora izaziva sve se više cijeni u odnosu na stil ili izgled koji u njemu dominira, pa su upravo atmosfera i ugođaj među vodećim trendovima u interijerima budućnosti.

Zato će u mnogim prostorima vjerojatno svoje mjesto pronaći i posebno osmišljene NeuroArt slike, pretočene u dizajnerska rješenja za uređenje u obliku zidnih slika na tkanini, s posebnom rasvjetom. Riječ je o novitetu na tržištu interijera, koji dolazi iz Hrvatske - točnije, proizvodi se u Svetom Martinu na Muri.

Taj neobični dodatak upečatljiva uzorka, čija funkcija nadilazi estetsku i predstavlja sasvim drugačiji pristup opremanju, rezultat je suradnje dviju domaćih poduzetnica koje su spojile sasvim različite vještine i osmislile novi brend NeuroArt Design.

image

Petra i Suzana povezale su se putem zajedničke poznanice i brzo osmislile suradnju

Vanesa Pandzic/Cropix
image
Vanesa Pandzic/Cropix
image
Vanesa Pandzic/Cropix
image
Vanesa Pandzic/Cropix
image
Vanesa Pandzic/Cropix
image
Vanesa Pandzic/Cropix

Petra Mesarić vlasnica je tvrtke SmartWay, koja djeluje na području projektiranja, nadzora i izvođenja elektrotehničkih radova, a Suzana Gajdek bavi se osobnim rastom i razvojem te vođenjem neurografskih radionica. Spojila ih je zajednička kolegica, a novo je poznanstvo odmah rezultiralo uspješnom suradnjom.

Suzana izrađuje neuroart crteže, a Petra u sklopu svojeg poslovanja, među ostalim uslugama, proizvodi dekorativne tkanine i rasvjetu. Jednom kad se iscrtani motiv aplicira na tkaninu, bilo zvučnu, bilo onu za rasvjetljenje, ona se zateže uguravanjem u profil pomoću špatule, kako bi se dobila uravnata i čvrsta površina, odnosno svjetleća ili zvukoupijajuća dekoracija s posebnim učinkom.

- Prije nekoliko godina privukla me neurografika, crtačka metoda koja je dizajnirana tako da osoba tijekom procesa crtanja duboko uroni u svoju podsvijest i otvori se za nova, kreativna rješenja, stvaranjem novih neuronskih veza u mozgu. Vrlo brzo počela se educirati u tom smjeru - ispričala je Suzana Gajdek, svestrana umjetnica koja je posebno zadovoljstvo pronašla i u radu s ljudima, konkretnije na njihovoj dobrobiti uz ovu i druge opuštajuće tehnike.

Neurografski pristup počeo je biti sve uočljiviji u njezinom slikarskom radu te su tako nastali i prvi NeuroArt crteži. Aplicirani na tkaninu i "pojačani" LED rasvjetom, u prostoru stvaraju jedinstven ugođaj i, kako nam objašnjavaju poduzetnice, brižljivo odabranim koloritom i motivom, energetski djeluju na okruženje i promatrača.

image

Petra Mesarić vlasnica je uspješne tvrtke SmartWay

Vanesa Pandzic/Cropix
image
Vanesa Pandzic/Cropix
image

Odabir boja ima značajnu ulogu u poticanju željene atmosfere i ugođaja

Vanesa Pandzic/Cropix
image

NeuroArt Design je poziv na povezivanje sa svijetom mašte te pronalaženje unutarnje ravnoteže i harmonije

Vanesa Pandzic/Cropix
image
Vanesa Pandzic/Cropix
image

Želja im je plasirati NeuroArt Design u wellness hotele i spa centre

Vanesa Pandzic/Cropix
image
Vanesa Pandzic/Cropix
image
Vanesa Pandzic/Cropix

- Tkanine koje se koriste imaju posebna akustična svojstva, tako da uljepšavaju prostor te omogućuju da se u njemu osjećate ugodnije, opuštenije i sretnije. Sâm proizvod radi se prema narudžbi, jer je iznimno važno prilagoditi ga specifičnostima i namjeni prostora u koji će biti smješten.

Dakle, to može biti zidna tkanina, svijetleći strop ili rasvjeta, ovisno želji dizajnera interijera ili klijenta - objasnila je Petra Mesarić, čija tvrtka već deset godina proizvodi zategnute ispisane tkanine, no tisak s takvim motivima neurografike nešto je novo na tržištu te je inovativno rješenje za uređenje dizajna interijera.

NeuroArt Design je tako poziv na povezivanje sa svijetom mašte te pronalaženje unutarnje ravnoteže i harmonije, a moguće je kreirati i personaliziranu sliku.

U podlozi ovog pristupa je i kromoterapija, odnosno prirodna terapija bojama, prema kojoj svaka boja nosi svoju vibraciju koja može duboko utjecati na emocionalno stanje i stvoriti okruženje koje podržava osobnu dobrobit.

- Primjerice, boravak u prostoru s puno plave boje može izazvati osjećaj unutarnje smirenosti, smanjiti tjeskobu i pomoći u opuštanju nakon napornog dana. S druge strane, okruženje s toplim, zlatno narančastim tonovima može donijeti osjećaj optimizma i povećati energiju, čineći ga savršenim za kreativne aktivnosti ili društvene interakcije.

image
Vanesa Pandzic/Cropix
image

Želja im je plasirati NeuroArt Design u wellness hotele i spa centre

Vanesa Pandzic/Cropix
image
Vanesa Pandzic/Cropix
image

Suzana Gajdek bavi se osobnim rastom i razvojem te vodi neurografske radionice

Vanesa Pandzic/Cropix

Korištenje zelene može izazvati osjećaj stabilnosti i ravnoteže, a žuta boja potiče mentalnu jasnoću i kreativnost pa čini prostor živahnim i inspirativnim - navode osnovne smjernice autorice tog dekora koji bilježi sve više naručitelja.

- Imamo vrlo pozitivne reakcije, posebno iz hotelijerskog svijeta. Trenutačno surađujemo s Termama Sveti Martin, i općenito veliki potencijal vidimo u opremanju hotela koji svoj naglasak stavljaju na wellness, healthiness i selfness - pojašnjava Petra Mesarić, kojoj ovaj "izlet" u kreativni svijet godi, s obzirom na to da se primarno bavi projektiranjem, nadzorom i izvođenjem pametnih zgrada te energetski održivih prostora, pa je i svoje zidove ukrasila NeuroArt Design slikama koje u funkcionalnom, modernom interijeru tvore uistinu jedinstven i pamtljiv dojam.

PROČITAJTE JOŠ Znate li koje značenje imaju boje prema feng shui filozofiji?

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
27. travanj 2025 10:01