
S početkom proljeća, u centru Zagreba, točnije na uglu Prilaza Gjure Deželića 17 i Medulićeve 26, svoja je vrata otvorio novi GOOD PLACE. Riječ je o jedinstvenoj oazi koja inspirira kreativce i klasičare kako oplemeniti i dekorirati interijere i eksterijere. U fokusu je veliki izbor vanjskog namještaja za uređenje vrtova, terasa i balkona, te jedinstvene tapete koje se svakodnevno proizvode u Hrvatskoj.
"Dosad smo bili smješteni na Savskoj, ali smo odlučili stvoriti pristupačniji i intimniji prostor u samom centru grada. Osim što smo jedinstveno mjesto u Zagrebu za outdoor namještaj vrhunskih brendova Unopiù, Garda, Talenti i Emu, s ponosom predstavljamo i Dimense Decor Gallery Zagreb - inovativnu tehnologiju proizvodnje koju je Rococo Decor lansirao 2020. godine", rekla je Lidija Čalović, direktorica tvrtke, dodajući kako se na ovom mjestu mogu odabrati noviteti Unopiu vrtnog namještaja beskrajne elegancije i trajnosti, od klasičnog do modernog stila, koji omogućuje kreiranje ambijenta u kojima se svatko može opustiti i uživati.
Drugi brend kojeg možete pronaći na ovoj adresi je Emu. Riječ je o talijanskom brendu s preko 70 godina dugom tradicijom proizvodnje vrtnog namještaja i fokusom na metalni namještaj za vanjske prostore - privatne oaze, ali i velike terase restorana i kafića. Garda je višestruko nagrađivani brend vrtnog namještaja fokusiran na stvaranje iznimnog namještaja za privatne i javne prostore na otvorenom. Njihove kolekcije namještaja nude savršenu kombinaciju funkcionalnosti, estetike i dubokog poštovanja prema prirodi. Uz spomenute brendove tu je i svjetski poznata talijanska tvrtka Talenti koja eksperimentira s inovativnim tehnologijama i materijalima postavljajući standarde za dizajnerski namještaj. Njihov vrtni namještaj nije samo dizajniran do najsitnijih detalja, već je izrađen od recikliranih tkanina koje su sofisticirano oblikovane.
Također, GOOD PLACE je ekskluzivni zastupnik Tapeta s potpisom ‘made in Croatia‘. S potpisom Rococo Decor stižu personalizirane ekološke tapete s teksturiranim dizajnom. Tapete su u potpunosti personalizirane u pogledu strukture, tematike, dimenzija i boja. Za njihovu izradu koriste se ekološke sirovine i inovativne tehnologije i upravo je to ono što ih izdvaja od drugih na tržištu.
"Danas je jasno da naša kreativna snaga zahtijeva više - individualizaciju. U današnjem svijetu dizajn nije samo o trendovima; dizajn je o osobi. Zbog toga smo stvorili koncept koji stavlja individuu u centar kreacije, gdje svatko može izabrati proizvod koji odražava njegov osobni stil i preferencije. Ovaj projekt omogućava svakome da izabere i stvori prostor prema vlastitim željama, jer snaga individua u izboru proizvoda koji im odgovara, postaje ključni element ove suradnje. Spoj umjetnosti i tehnologije koji se sada realizira, nudi nešto više od obične dekoracije - nudi priliku da svaki prostor postane osobna galerija koja odražava jedinstveni karakter i identitet korisnika", rekla je slikarica Alina Neculcea.
Osim o novitetima na otvorenju nove kreativne oaze u centru Zagreba pričalo se i o trendovima kad je uređenje interijera i eksterijera u pitanju. Posebno je bilo zanimljivo čuti savjete koje je dala dizajnerica Korina Zbukvić.
"S Lidijom i GOOD PLACE firmom surađujem već godinama. Ta je suradnja od ključne važnosti za moj rad kao dizajnerice. Osim vrhunske kvalitete materijala i proizvoda, Lidija se izdvaja svojom sposobnošću da razumije i interpretira moje ideje, što omogućava besprijekornu realizaciju mojih ideja u stvarnom prostoru, pogotovo kada je riječ o tapetama gdje u kreativnosti nema nikakvih granica. Naš odnos koji je temeljen na povjerenju i stručnosti, omogućuje mi da klijentima ponudim rješenja koja ne samo da ispunjavaju, već često i nadmašuju njihova očekivanja. Svaka suradnja rezultira stvaranjem personaliziranih i funkcionalnih prostora koji odražavaju specifične želje korisnika", otkrila je Korina Zbukvić.
Osim nje, i dizajneri velikih hotelskih kompleksa već 14 godina - koliko postoji ova tvrtka - u ponudi i kolekcijama crpe inspiraciju za opremanje ugostiteljskih objekata (HORECA), poslovnih i privatnih prostora, ali i popularnih hotelskih kompleksa poput Sunčanog Hvara, Jadranskih luksuznih hotela i mnogih drugih.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....