NOVO MJESTO

Jedinstvena oaza u Zagrebu oduševit će kreativce i klasičare: ‘Inspirirajte se kako oplemeniti eksterijere i interijere‘

 NIKOLA ZOKO/
U fokusu je veliki izbor vanjskog namještaja te jedinstvene tapete koje se proizvode u Hrvatskoj

S početkom proljeća, u centru Zagreba, točnije na uglu Prilaza Gjure Deželića 17 i Medulićeve 26, svoja je vrata otvorio novi GOOD PLACE. Riječ je o jedinstvenoj oazi koja inspirira kreativce i klasičare kako oplemeniti i dekorirati interijere i eksterijere. U fokusu je veliki izbor vanjskog namještaja za uređenje vrtova, terasa i balkona, te jedinstvene tapete koje se svakodnevno proizvode u Hrvatskoj.

image

U centru Zagreba, na uglu Prilaza Gjure Deželića 17 i Medulićeve 26, otvoren je GOOD PLACE

NIKOLA ZOKO/

"Dosad smo bili smješteni na Savskoj, ali smo odlučili stvoriti pristupačniji i intimniji prostor u samom centru grada. Osim što smo jedinstveno mjesto u Zagrebu za outdoor namještaj vrhunskih brendova Unopiù, Garda, Talenti i Emu, s ponosom predstavljamo i Dimense Decor Gallery Zagreb - inovativnu tehnologiju proizvodnje koju je Rococo Decor lansirao 2020. godine", rekla je Lidija Čalović, direktorica tvrtke, dodajući kako se na ovom mjestu mogu odabrati noviteti Unopiu vrtnog namještaja beskrajne elegancije i trajnosti, od klasičnog do modernog stila, koji omogućuje kreiranje ambijenta u kojima se svatko može opustiti i uživati.

image

S lijeva na desno: Iva Špalj, creative manager, Špela Colja i Marijan Lipicar, vlasnici Good Place, i Lidija Čavlović, direktorica

NIKOLA ZOKO/

Drugi brend kojeg možete pronaći na ovoj adresi je Emu. Riječ je o talijanskom brendu s preko 70 godina dugom tradicijom proizvodnje vrtnog namještaja i fokusom na metalni namještaj za vanjske prostore - privatne oaze, ali i velike terase restorana i kafića. Garda je višestruko nagrađivani brend vrtnog namještaja fokusiran na stvaranje iznimnog namještaja za privatne i javne prostore na otvorenom. Njihove kolekcije namještaja nude savršenu kombinaciju funkcionalnosti, estetike i dubokog poštovanja prema prirodi. Uz spomenute brendove tu je i svjetski poznata talijanska tvrtka Talenti koja eksperimentira s inovativnim tehnologijama i materijalima postavljajući standarde za dizajnerski namještaj. Njihov vrtni namještaj nije samo dizajniran do najsitnijih detalja, već je izrađen od recikliranih tkanina koje su sofisticirano oblikovane.

image
NIKOLA ZOKO/
image
NIKOLA ZOKO/

Također, GOOD PLACE je ekskluzivni zastupnik Tapeta s potpisom ‘made in Croatia‘. S potpisom Rococo Decor stižu personalizirane ekološke tapete s teksturiranim dizajnom. Tapete su u potpunosti personalizirane u pogledu strukture, tematike, dimenzija i boja. Za njihovu izradu koriste se ekološke sirovine i inovativne tehnologije i upravo je to ono što ih izdvaja od drugih na tržištu.

"Danas je jasno da naša kreativna snaga zahtijeva više - individualizaciju. U današnjem svijetu dizajn nije samo o trendovima; dizajn je o osobi. Zbog toga smo stvorili koncept koji stavlja individuu u centar kreacije, gdje svatko može izabrati proizvod koji odražava njegov osobni stil i preferencije. Ovaj projekt omogućava svakome da izabere i stvori prostor prema vlastitim željama, jer snaga individua u izboru proizvoda koji im odgovara, postaje ključni element ove suradnje. Spoj umjetnosti i tehnologije koji se sada realizira, nudi nešto više od obične dekoracije - nudi priliku da svaki prostor postane osobna galerija koja odražava jedinstveni karakter i identitet korisnika", rekla je slikarica Alina Neculcea.

image

Alina Neculcea, in house artist, i Lidija Čavlović, direktorica

NIKOLA ZOKO/

Osim o novitetima na otvorenju nove kreativne oaze u centru Zagreba pričalo se i o trendovima kad je uređenje interijera i eksterijera u pitanju. Posebno je bilo zanimljivo čuti savjete koje je dala dizajnerica Korina Zbukvić.

"S Lidijom i GOOD PLACE firmom surađujem već godinama. Ta je suradnja od ključne važnosti za moj rad kao dizajnerice. Osim vrhunske kvalitete materijala i proizvoda, Lidija se izdvaja svojom sposobnošću da razumije i interpretira moje ideje, što omogućava besprijekornu realizaciju mojih ideja u stvarnom prostoru, pogotovo kada je riječ o tapetama gdje u kreativnosti nema nikakvih granica. Naš odnos koji je temeljen na povjerenju i stručnosti, omogućuje mi da klijentima ponudim rješenja koja ne samo da ispunjavaju, već često i nadmašuju njihova očekivanja. Svaka suradnja rezultira stvaranjem personaliziranih i funkcionalnih prostora koji odražavaju specifične želje korisnika", otkrila je Korina Zbukvić.

image

Alina Neculcea, in house artist

NIKOLA ZOKO/
image

Lidija Čavlović, direktorica

NIKOLA ZOKO/

Osim nje, i dizajneri velikih hotelskih kompleksa već 14 godina - koliko postoji ova tvrtka - u ponudi i kolekcijama crpe inspiraciju za opremanje ugostiteljskih objekata (HORECA), poslovnih i privatnih prostora, ali i popularnih hotelskih kompleksa poput Sunčanog Hvara, Jadranskih luksuznih hotela i mnogih drugih.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. ožujak 2025 12:23