MADE IN CROATIA

Ljubav prema lavandi: Magdalena Krpina Zdilar i The Box Full of Lovender

Tomislav Krišto/Cropix
Ovo je priča o nastanku jedinstvenog hrvatskog mirisnog pakiranja s jastučićima punjenima cvijetom omiljene biljke

- Privatno i poslovno sam zapravo ista. Zaista volim način na koji se moji privatni i profesionalni dijelovi života isprepleću i smjer u kojem se to razvija. Naravno, i jedan i drugi s tendencijom napredovanja, učenja i svakodnevnog treninga strpljenja. Vjerujem da osnovni životni principi i vrijednosti jednako vrijede na profesionalnom i privatnom području i toga se čvrsto držim. Inače, jesam vam rekla koliko volim svoj posao? - smije se Magdalena Krpina Zdilar, dizajnerica vizualnih komunikacija i ilustratorica s kojom smo već u nekoliko navrata razgovarali.

Od našeg posljednjeg razgovora, otkriva, dogodila joj se najbolja moguća promjena - rodio joj se sin Niko.

- Naravno da je njegovo rođenje utjecalo na moj privatni i profesionalni život i jako sam sretna što je tako. Uostalom, promjenama i težimo, a pogotovo ako se radi o ovako divnim promjenama. Iskreno, dugo sam priželjkivala da se dogodi nešto što će otpustiti neke moje fiksirane ideje i “potrebe”. Uz to, na profesionalnom području dosta se stvari iskristaliziralo jer sam postavila drugačije prioritete, profiltrirala poslove i način na koji odabirem što i kako želim raditi i danas imam jasnije definiranu sliku svog idealnog klijenta, odnosno projekta. Jasan cilj glavu čuva - objašnjava Magdalena.

image
Tomislav Krišto/Cropix

pakiranje

Dodaje kako je nedavno završila jedan veliki projekt o kojem, doduše, ne smije još detaljno govoriti, ali otkrila nam je kako je u sklopu tog projekta bila dio jednog velikog divnog tima, a dodaje i kako trenutačno radi na dječjoj slikovnici za jednu izdavačku kuću, priprema art direction za oblikovanje fotosetova za fotografiranje proizvoda i u suradnji s njemačkim timom Amazona šilji materijale za Lamiale.

A upravo je proizvod imena Lamiale razlog zašto smo Magdalenu pozvali na kavu i ugodan razgovor.

- Riječ je o pakiranju s jastučićima punjenima cvijetom lavande neprocjenjive vrijednosti, specijalno dizajniranim vješalicama i jednom diskretnom karticom koju svatko sam čini posebnom upisujući svoju poruku onome kome je proizvod kao poklon namijenjen. Cijela Lamiale priča temelji se na ljubavi i lavandi koji čine savršen sklad za koji je kreativna direktorica brenda osmislila unikatan naziv - LOVENDER. Upravo ta riječ najbolje opisuje Lamiale brend i njegova je nit vodilja. Ljubav prema lavandi jako je izražena kod mojih klijenata i začetnika ove ideje, Marina Ivanovića i Jasmina Šurjače, koji su izvrsni poznavatelji prave vrijednosti lavande i svega drugog vezanog za nju - priča Magdalena i nastavlja kako su nakon neuspjelog pokušaja oblikovanja vizualnog identiteta i dizajna samog proizvoda s jednim dizajn studijom, Marin i Jasmin kontaktirali su nju.
- Moram priznati da me na prvom sastanku njihov entuzijazam oduševio i iako sam imala bebu od mjesec dana i nisam planirala uzimati nove projekte, ovaj nisam mogla pustiti.

Elegantan, kvalitetan i autentičan proizvod kao što je Lamiale savršen je za vjenčanja, točnije kao poklon gostima koji bi ga sigurno poželjeli sačuvati kao uspomenu na taj dan, objašnjava dizajnerica Magdalena Krpina Zdilar

image
Tomislav Krišto/Cropix

Stvaranje brenda, oblikovanje proizvoda, web stranice, produkt fotografije i drugih materijala odrađeno je u zadanim okvirima, no zbog zahtjeva primarnog vanjskog tržišta proces prikupljanja raznih certifikata, potvrda, odobrenja i sličnog oduljio je rok otkrivanja proizvoda javnosti. I evo, danas smo ovdje, sretni i zadovoljni idemo dalje - kaže Magdalena Krpina Zdilar i dodaje kako je ovaj proizvod zapravo namijenjen svima koji prepoznaju vrijednost lavande, ali i onima koji je žele upoznati.

- Poznavajući benefite lavande, željela bih da je svatko do koga mi je stalo koristi u svojoj svakodnevici. Lamiale je elegantan, kvalitetan i autentičan proizvod. Iskreno, da ponovim svoje vjenčanje, definitivno bih svakom gostu poklonila jedno Lamiale pakiranje i sigurna sam da bi ga zaista voljeli sačuvati kao uspomenu na taj dan. U svome uredu imam nekoliko otvorenih Lamiale kutija i miris koji ispunjava tu prostoriju zaista ima posebnu moć umirivanja.

image
Tomislav Krišto/Cropix

Dizajn je nježan, a istodobno dinamičan i živ, pa zato proizvod dobro funkcionira kao dekoracija u bilo kojem interijeru

image
Tomislav Krišto/Cropix

ljubav

Dizajn Lamiale pakiranja je kao i lavanda, nježan i umirujuć, a istodobno dinamičan i živ te zato izvrsno funkcionira i kao dekoracija u bilo kojem interijeru - ističe. Konceptualno, Magdalena je željela uobličiti sve ono što lavanda predstavlja. Naime, pojam lavande odnosi se na puno više od same biljke; okoliš u kojoj raste, atmosferu u kojoj opstaje, čitav proces od njenog nastanka i preživljavanja (tlo, sunce, svjetlost, toplina, voda, zrak) pa sve do ruku koje je beru i pažljivo šivaju svaki jastučić ispunjajući ih njenim cvijetom. Svi ti elementi su kao kamenčići u Lamiale mozaiku, priči koja započinje u prirodi i završava ljubavlju.

image
Tomislav Krišto/Cropix

Lamiale se trenutačno može kupiti online putem web stranice lamiale.com i preko Amazona. Magdalena otkriva kako rade na tome da bude dostupan i u nekim fizičkim trgovinama, a pripremaju se i za veliki božićni sajam u Austriji. Za sam kraj, Magdalena je poručila svima da posjete stranicu www.magdalenakrpina.com koja će uskoro zasjati u redizajniranom ruhu.

Ovaj proizvod možete kupiti putem web stranice www.lamiale.com, ali i preko Amazona.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2024 22:32