
- Facebook:
- AffirmationWall
- Web:
- www.affirmationwall.com
- Adresa:
- Varičakova 6, Zagreb
- Kontakt:
- 095 35 35 599 [email protected]
Brend Affiirmation Wall osmislila sam prije šest godina, upravo kad je počela kriza. Dotadašnji klijenti su sve manje naručivali od nas, gotovo pa se prestalo ulagati u dizajn i marketing. Tada sam sebi počela postavljati pitanja: što bih ja mogla raditi, krenuti od sebe i sa svojim znanjem i vještinama ponuditi tržištu, kakav proizvod i uslugu, a da učini lakši, bolji i vredniji život ljudima – kaže Tamara Musulin, dipl. dizajnerica i arhitektica iz Zagreba, i dodaje da je odgovor spoj njezine ljubavi prema interijerima i grafičkom dizajnu.
Pozitivni citati i mudrosti
– Krenuvši od sebe, shvatila sam da je moj životni prostor oblijepljen papirićima s raznim poticajnim porukama i afirmacijama koje sam sama sebi ispisivala iz knjiga, ili ih osmišljavala sama, da me podsjete na ono važno i daju mi snagu. Znala sam da riječi imaju snagu i moć da potaknu energiju koja nas vodi ostvarenju vlastitih snova i ciljeva. Otuda je krenula ideja o oblikovanju pozitivnih riječi i afirmacija, o proizvodu koji je lijep i funkcionalan, koji se potom aplicira u prostor u kojem boravimo, na prazne zidove i površine. Tako sam 2010. osnovala Afirmacijski zid doo, a tijekom vremena, stvorio se tim od nekoliko entuzijastičnih žena – kaže Tamara. Jedna od njih je Jasna Maslać, savjetnica Feng shuija, koja oplemenjuje naljepnice od dekorativnih do snažnih energetskih aktivatora.
Pridružila im se i Lidija Likar koja brine o stanju zaliha i računima. – Počeli smo stvarati proizvode koji su nastali iz strasti prema lijepim i mudrim riječima, citatima, lijepim stvarima, lijepim interijerima, dizajnu, slovima, vedrim bojama i pozitivnim mislima. Iz strasti prema svemu onome u što i sami najviše vjerujemo. Bilo je puno prototipova koje sam postavljala najprije u svoj prostor, zatim u prostore prijatelja. Napravivši prvi web shop, krenule su narudžbe. Iskoračili smo na naše malo tržište i na našu veliku radost, privukli pozornost i zanimanje mnoštva ljudi – objašnjava. Sve naljepnice cure proizvode same. Najprije tinjaju kao ideja u srcu, zatim se počinju oblikovati u glavi, pa onda crtaju i ispisuju, poslaguju i dizajniraju. Zatim kreće proizvodnja i realizacija gotovih proizvoda uz pomoć strojeva, ali ništa ne bi bilo od svega da nije spretnih ruku. – Mi vjerujemo u sve što pišemo, crtamo i stvaramo. Vjerujemo da je upravo u tome tajna uspjeha u bilo kojem poslu. Stajati iza svega što radite i proizvodite, dati sve od sebe, jer ljudi to prepoznaju.
U današnje vrijeme kad jednim klikom možete doći do mnoštva informacija, nema mjesta površnome pristupu. Osnovna vizija nam je da, izrađujući proizvode Affirmation Wall, inspiriramo, nadahnjujemo, hrabrimo i razveselimo što veći broj ljudi i tako pridonosimo širenju pozitivne vibracije kroz ova čudnovata vremena – kažu nam cure koje su u šest godina postojanja tvrtke uredile brojne stanove, poslovne prostore, urede, vrtiće, škole, poliklinike, ordinacije, apartmane, kafiće, restorane, fitness dvorane, pa čak i neke banke.
Najkvalitetniji materijal
– S vremenom smo razvili seriju gotovih proizvoda, osmislili pakiranje i prodajni display te ih plasirali kao originalan hrvatski proizvod u trgovačke lance. Danas su naši proizvodi u trgovinama Algoritam, Profil, Mozaik, Tisak Medija, Super Konzum, Home Sweet Home i Studio Moderna – objašnjavaju. Za izradu koriste najkvalitetnije materijale namijenjene za izradu zidnih naljepnica. Tanka samoljepiva folija sa širokom paletom raspoloživih boja izrezuje se prema osmišljenom, zadanom dizajnu do najsitnijih detalja.
– Kao dizajnerici iznimno mi je važno da upravo taj dizajn komunicira iskreno, kao i da poštuje postulate struke u smislu ravnoteže kompozicije oblika i boja, odmjerenog i smislenog odabira tipografije i skladnog i promišljenog smještaja u prostoru u koji se aplicira. Pri svakom dizajnu naljepnice, bilo individualne ili serijske, vodimo računa o tome što ona potencijalno znači našem kupcu i upravo to nastojimo utkati u svaki naš proizvod – kaže Tamara Musulin. Naljepnice se apliciraju vrlo jednostavno, uz sve proizvode dolaze detaljne upute i pribor za postavljanje. Što je format naljepnice manji, jednostavnije je njome rukovati i kupac je može postaviti sam. Kada je riječ o većim formatima, cure se same bave montažom.
Mogućnost narudžbi
– Kod nas se uvijek mogu naručiti i personalizirane naljepnice. Nekada klijenti imaju svoje ideje i tekstove koje mi onda grafički oblikujemo i uklapamo u prostor, vodeći računa o interijeru i kontekstu prostora. Često se posao odnosi i na uređenje i opremanje cijelog interijera, uključujući, naravno, zidove – zaključuju cure, a mi im želimo puno sreće u daljnjem radu.
Ako vam se svidio ovaj članak, molimo vas da ga podijelite!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....