SPECIFIČNO UREĐENJE

Gdje se događala nikad viđena ‘ticketing operacija‘? Pogledajte inovativni ured u kojem su zaposlenici radili 30 sati bez prestanka

 SRđAN VUKOVIć/

Entrio, vodeća regionalna platforma za prodaju ulaznica za koncerte, festivale i događanja, zabilježio je rekordnu prodaju ulaznica - 281.774 ulaznica za koncert Marka Perkovića Thompsona na zagrebačkom Hipodromu.

Entrio inženjerski tim aktivno je radio gotovo 30 sati bez prestanka. Tijekom nikad viđene navale fanova na kupovinu ulaznica, radili su na optimizaciji serverske infrastrukture, rješavanju niza tehničkih izazova, maksimizaciji prodaje, otklanjanju tri snažna hakerska napada i osiguravanju da stotine drugih događanja koja su istovremeno prodavali na tri tržišta - uspješno rade. Sve navedeno uzrokovalo je povremeno otežan pristup do sustava, što je bilo očekivano razmjeru ove prodaje.

Ovom prilikom, Entrio je otvorio vrata svog ureda u Zagrebu kako bi pokazao gdje se to događala ova nikad viđena ticketing operacija!

image

Ured površine 550 kvadrata nalazi se u Zagrebu

SRđAN VUKOVIć/
image

Ima četiri radne zone, tri individualna ureda, sobu za sastanke, recepciju s čekaonicom, lounge prostor...

SRđAN VUKOVIć/
image
SRđAN VUKOVIć/

"Naš novi ured bio je spreman za ovu akciju zahvaljujući između ostalog i našem uredu koji je na nekoliko dana praktički postao “dom” svima koji su radili na ovom projektu. Pri uređenju ureda, vodili smo se da prostor osim funkcionalan, bude i pun Entrio energije. Magenta nije laka boja za rad i predstavlja veliki izazov u uređenju prostora, no unatoč tomu naš ured odiše dinamikom, kreativnošću i prepoznatljivim Entrio vibeom. Nama ured nije samo mjesto rada - to je prostor gdje se rađaju ideje, rastu timovi i događaju velike stvari. Htjeli smo da odražava našu kulturu i način rada, i u tome su projektanti našeg ureda apsolutno uspjeli", rekla je Sonja Trajanovski Marszalek, People & Culture Director tvrtke Entrio.

image

Sonja Trajanovski Marszalek, People & Culture director tvrtke Entrio

PRESS/

Hrvatska tvrtka DC&T, specijalizirana za dizajn i izgradnju poslovnih prostora, koja osim u Hrvatskoj, ima niz uspješno realiziranih projekata u Dubaiu, fokus stavlja na kreiranje inovativnog, funkcionalnog i estetski privlačnog okruženja, jedna je od rijetkih u Hrvatskoj koja njeguje design+build - inovativni pristup u arhitekturi i dizajnu interijera koji integrira sve faze projekta, od početnih skica do finalne izgradnje. Specifičnost uređenja prostora kao što su uredi imaju svoje zakonitosti i zato se filozofija mora temeljiti na ideji da prostor, osim estetski privlačan, treba biti i funkcionalan i prilagođen korisnicima, a ne samo vlasnicima prostora.

PROČITAJTE JOŠ Ovo su uredi nove generacije

"Kao arhitekti, rijetko imamo priliku stvarati radni prostor koji je istovremeno pozornica za svakodnevicu i scena za događanja. U suradnji s Entriom, tvrtkom koja se bavi prodajom ulaznica, ali i puno više od toga, osmislili smo ured koji komunicira duh brenda, funkcionalne potrebe i svakodnevnu dinamiku tima", rekla je Dubravka Kovačević, operativna direktorica tvrtke DC&T.

image

Dubravka i Timi Kovačević, tvrtka DC&T

DINO NINKOVIć/

Na 550 kvadrata prostire se ured koji nije samo mjesto rada, već i prostor susreta, fokusa, razmjene ideja i, po potrebi, dobre zabave. U organizaciji prostora oslonili su se na jasno definirane cjeline: četiri radne zone, tri individualna ureda, sobu za sastanke, projekt sobu, recepciju s čekaonicom te lounge prostor s blagovaonicom i kuhinjom. Ključno je bilo osigurati fizičku i akustičku odvojenost timova, ali i stvoriti fluidnost u korištenju prostora - granice su funkcionalne, ali nikad ukočene.

image

Inspiracija je pronađena u samoj ulaznici - osnovnom proizvodu društva - i njezinom prepoznatljivom nazubljenom rubu

SRđAN VUKOVIć/

Pritom su radne zone “prekinuli” zatvorenim prostorima - uredima i sobama - što je omogućilo stvaranje radnih klastera u kojima svaki odjel funkcionira neovisno, ali i unutar veće cjeline. Uredi su namijenjeni direktorima i financijskom timu, gdje je potreba za privatnošću izraženija. U samom središtu projekta bio je zadatak prenijeti Entrio brend u prostor. Inspiraciju smo pronašli u samoj ulaznici - osnovnom proizvodu društva - i njezinom prepoznatljivom nazubljenom rubu. Ta “cik cak linija ulaznice” postala je ključni vizualni element koji prostorno razdvaja ured po linijama kontrasta: rad i opuštanje, puno i transparentno, meko i kruto, toplo i hladno. Rezultat je prostorni dijalog koji korisniku omogućuje brzo prepoznavanje funkcije, ali i intuitivno korištenje prostora.

PROČITAJTE JOŠ Kako urediti prostor prema Simple Power konceptu?

Osim radnih zona, ured je koncipiran tako da se u svakom trenutku može pretvoriti u prostor za događanja. Recepcija postaje točka dobrodošlice, ali i informacijski pult; soba za sastanke lako prelazi u blagovaonicu, a lounge prostor postaje mjesto okupljanja, edukacija ili evenata. Kuhinjski pultovi tretirani su kao otoci koji omogućuju kružno kretanje i fleksibilnost u korištenju prostora. U loungeu je postavljena truss rasvjeta, kao hommage njihovoj ulozi u svijetu događanja.

image

Želja je bila da prostor bude funkcionalan, ali i pun Entrio energije, stoga prevladava magenta boja

SRđAN VUKOVIć/
image
SRđAN VUKOVIć/

Zahvaljujući podjeli ureda na dva dijela, implementacija je omogućila djelomično useljenje već nakon dva tjedna. To je klijentu smanjilo troškove privremenog ureda i izuzetno dinamičnu suradnju - mnoge odluke donosile su se odmah na gradilištu, zajedno s Entrio timom, čime se projekt dodatno prilagodio njihovim stvarnim potrebama. Na kraju, stvoren je prostor koji u potpunosti odgovara Entrio timu - profesionalan, razigran, prilagodljiv i karakteran, baš poput njihovog brenda.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
11. travanj 2025 14:42