Professional Fighers League (PFL) ove godine nastavlja svoju agresivnu kampanju da postane vodeća MMA promocija, obilazeći svijet kao nikada do sada.
Izvršni direktor Peter Murray, koji je preuzeo PFL 2018. godine nakon karijere u NFL-u i Endeavouru, vodio je promociju kroz izazovne godine. S 2024. godinom koja obećava biti najveća do sada, PFL nastavlja svoju globalnu ekspanziju na MMA tržištu.
Temelj PFL-a je globalna sezona, serija američkih događaja gdje se borci natječu u grupnoj fazi turnira s ciljem osvajanja nagrade od milijun dolara. Međutim, PFL je nedavno proširio ovaj koncept organizirajući slična natjecanja na Bliskom Istoku i u Europi. Murray i njegov tim, uključujući poslovnog partnera Donna Davisa i širok spektar zaposlenika, planiraju donijeti svoj sezonski format u Afriku u narednim mjesecima, a zatim i u Aziju te Australiju, kako bi njihov brend rastao na globalnoj razini.
Prošlog studenog, PFL je preuzeo konkurentsku organizaciju Bellator, koju održavaju kroz događaje poput večerašnje priredbe u Accor Areni u Parizu. Ovaj potez ključan je dio njihove buduće poslovne strategije.
"Naša vizija je unaprijediti i razvijati sport MMA," rekao je Murray u ekskluzivnom intervjuu za Bloody Elbow. "Želimo proširiti našu globalnu ligu i, dok smo brend izazivača i disruptor, znamo što želimo postići. Stvaramo Ligu prvaka MMA sa našim formatima sezona širom svijeta. Imamo globalnu sezonu, PFL Europe i PFL MENA. Sljedeće godine pokrećemo PFL Africa i Australiju, a 2026. godine u Latinskoj Americi i Aziji."
"Uz franšizu Bellator unutar našeg portfelja, predstavljamo najbolje od MMA kroz te brendove s 30 događaja za fanove. Od tih događaja, 60 posto će biti izvan SAD-a, čineći ovu ligu istinski međunarodnom. Sljedeće godine planiramo 40 događaja, a 2026. čak 50."
Iako je PFL još uvijek daleko iza vodećeg UFC-a, koji dominira sportom više od 30 godina, Murray i njegov tim planiraju promijeniti percepciju javnosti. Mnogi povremeni gledatelji često kolokvijalno nazivaju MMA "UFC", no PFL to namjerava promijeniti.
Murray, inspiriran nogometom i američkim nogometom, doveo je neka velika imena kako bi uzdrmao tržište, uključujući UFC-ovog prvaka u teškoj kategoriji Francisa Ngannoua i influencera koji je postao boksač Jakea Paula. "Ova baza obožavatelja je treća najveća baza obožavatelja iza globalnog nogometa i košarke," istaknuo je Murray. "Prema Nielsenovim podacima, riječ je o 650 milijuna obožavatelja, s najmlađom bazom obožavatelja među svim tradicionalnim sportovima, s prosječnom dobi od 35 godina."
"UFC organizira oko 40 događaja godišnje. Usporedite to s brojem nogometnih utakmica koje se odigravaju svake sedmice u najboljim svjetskim ligama i timovima. Ovaj sport nije zasićen i baza obožavatelja zahtijeva pristup većem broju kvalitetnih natjecanja s vrhunskim borcima i borbama. UFC ne može zadovoljiti sve potrebe i mi stvaramo prilike za cijeli ekosustav, temeljene na pravim sportskim principima. Ovo će zaista unaprijediti i razviti sport te ga učiniti mainstream i profesionalnim."
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....