
Početkom prošlog tjedna, točnije 15. travnja, službeno je završio period u kojem ESPN polaže ekskluzivna prava na pregovore s UFC-om oko prava na prijenose evenata i sav popratni sadržaj. Još od početka 2019. godine, ESPN polaže prava na UFC-ov sadržaj, a petogodišnji ugovor koji su potpisali bio je vrijedan 1,5 milijardi američkih dolara. Ugovor je imao klauzulu koja nudi produljenje ugovora na još dvije godine, a ESPN je odlučio produljiti ugovor.
Krajem ove godine taj ugovor službeno završava i UFC je trenutačno kompanija koja je u potrazi za novim partnerstvom. Postoji mogućnost i nastavka suradnje sa ESPN-om, ali uvjeti i financijski aspekt morali bi biti još bolji nego dosad. Sredinom trećeg mjeseca, novinari NY Posta, Jake Aryeh i Erich Richter analizirali su narušene odnose ESPN-a i UFC-a te su istaknuli kako UFC ima na vidiku novog partnera.
Navodno se radi o Netflixu, najpopularnijem svjetskom streaming servisu. Netflix je dosad uglavnom bio fokusiran na TV serije i filmove, ali prije nekoliko mjeseci ekskluzivno su prenosili boksački spektakl koji su predvodili Mike Tyson i Jake Paul. Prema navodima Netflixa, bila je to rekordna večer za njih, a meč Paula i Tysona u jednom trenutku istovremeno je gledalo čak 65 milijuna korisnika. Treba reći kako je i Netflix imao značajnih tehničkih problema tijekom tog prijenosa, vjerojatno ne očekujući toliku najezdu gledatelja. Prenošenje tog eventa bila im je i svojevrsna škola, a čini se kako im UFC-ovi čelnici vjeruju i spremni su započeti suradnju. Nedavno je i WWE potpisao petogodišnji ugovor s Netflixom, vrijedan 10 milijardi američkih dolara, a kako je i WWE pod TKO Group Holdingsom, baš kao i UFC, činilo se da je napravljena podloga za suradnju UFC-a i Netflixa.
No, prema najnovijim informacijama, čini se kako je Netflix već ispao iz utrke za prava na prijenos UFC-ovih evenata, odnosno, sami su se odlučili isključiti. Naime, Netflixovi čelni ljudi i investitori prije nekoliko dana imali su sastanak, a jedan od glavnih direktora Netflixa, Ted Sarandos, upitan je o potencijalnoj suradnji s UFC-om ili nekom od velikih sportskih liga kao što je MLB (Major League Baseball).
- Zasad neću komentirati specifične prilike koje se nudi, ali ponovit ću kako naša strategija za evente uživo ostaje nepromijenjena. Ostajemo fokusirani na velike, posebne evente. Naša publika voli nešto takvo. "Dakle, sve čemu težimo u području događanja uživo ili sporta mora imati i ekonomsku opravdanost. Događanja uživo čine relativno mali dio našeg ukupnog ulaganja u sadržaj. Imamo oko 200 milijardi sati pregleda, pa je i u tom kontekstu udio uživo sadržaja mali - između ostalog rekao je Sarandos.
Sudeći prema njegovim riječima, Netflix nema namjeru obvezivati se na prijenose sportskih evenata uživo, ako bi se tu radilo o redovnim prijenosima gotovo svakog vikenda. Spremni su konkurirati za prijenose posebnih evenata, kao što je bio onaj koji su predvodili Mike Tyson i Jake Paul, jer to je nešto na što se nisu morali dugoročno obvezati, a donijelo im je veliku zaradu.
Vidjet ćemo kako će se stvari dalje razvijat i koga će UFC na koncu odabrati kao novog partnera, ali Netflix više nije jedan od favorita u toj priči.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....