GUY LEVY/SHUTTERSTOCK FOR BAFTA EDITORIAL/PROFIMEDIA
sudbina?

Mlada zvijezda ‘Bridgertona‘ ne rastura samo u glumi: Slavna vizažistica angažirala ju je za novo lice svog beauty brenda

Vizažistica Charlotte Tilbury, kaže, bila je uvjerena da Phoebe Dynevor u hit seriji nosi ruž njezinig brenda i znala je da će jednom surađivati.

Vizažistica Charlotte Tilbury, kaže, bila je uvjerena da Phoebe Dynevor u hit seriji nosi ruž njezinig brenda i znala je da će jednom surađivati.

Otkako se proslavila hit serijom 'Bridgerton', koja će uskoro dobiti i drugu sezonu, pred glumicom Phoebe Dynevor otvaraju se i druge mogućnosti. Poznati beauty brend Charlotte Tilbury angažirao je Phoebe za njihovo novo lice, odnosno ambasadoricu, što je ovu mladu glumicu iznimno razveselilo.

"Oduševljena sam što sam se pridružila Charlotte Tilbury kao ambasadorica brenda. Charlotte je legendarna vizažistica i godinama sam se divila njezinom radu i proizvodima. Čak sam na setu "Bridgertona" koristila njezin ruž za usne u nijansi Pillow Talk za lik Daphne", rekla je Phoebe u priopćenju za javnost.

Čitajte i: Inspirirano serijom ‘Bridgerton‘: Nova tehnika šminkanja koju ćete poželjeti isprobati odmah

Osim toga, glumici je važno što surađuje s brendom koji se ne fokusira samo na prodaju šminke, već i na potporu onima kojima je potrebna. Naime, nadolazeće blagdanske sezone, za svaku "Charlotte Tilbury blagdansku čarapu" koja se proda online, brend će donirati 15 funti Women for Women International - neprofitnoj organizaciji koja pruža podršku ženama u ratom razorenim zemljama.

image
Phoebe u Bridgertonu nosi ruž Pillow Talk od Charlotte Tilbury.
PROFIMEDIA

"Najviše volim to što ova blagdanska kampanja nije samo proslava partnerstva, već je ukorijenjena u namjeri i širenju dobrote i ljubavi, oživljena kroz proizvode i prikupljanje sredstava za njenog dobrotvornog partnera", poručila je Phoebe.

Osnivačica brenda i slavna vizažistica Charlotte Tilbury jednako je oduševljena što u svojem timu ima ovu "talentiranu, divnu i prekrasnu glumicu".

"Zaljubila sam se u Phoebe dok sam je gledala u Bridgertonu, bila sam sigurna da nosi Pillow Talk ruž na usnama. Kad sam saznala da sam u pravu, znala sam da jednostavno moramo surađivati. Volim njezinu posvećenost tome da svoju platformu koristi i za promicanje dobra. Jedva čekam podijeliti s vama što ćemo sve zajedno stvoriti", poručila je Tilbury.

Čitajte i: Tajne Bridgertona: Od škakljivih scena i šminke na stražnjici do inspiracije za frizure i kostime

Inače, Tilbury je već godinama veliko ime u beauty svijetu - šminkala je poznate modele poput Naomi Campbell i Cindy Crawford na modnim revijama devedesetih te uređivala filmske zvijezde za svečane događaje, a to radi i danas. Prije nego je 2013. osnovala svoj brend, radila je i kao kreativna direktorica za brend Helena Rubinstein te kreirala ruževe za kuće Armani i Alexander McQueen. Kreirala je i prvu kozmetičku liniju za Toma Forda.

Linker
28. studeni 2024 07:44