PROMO
Beauty novosti

Modna kuća Valentino pokreće prvu make-up kolekciju namijenjenu svima, bez obzira na rodno opredjeljenje

Iako je godinama imala samo parfeme, modna kuća Valentino ugledala se na svoje konkurente i po prvi put osmislila kolekciju šminke koja se odlikuje velikim izborom nijansi ruževa i tekućih pudera.

Iako je godinama imala samo parfeme, modna kuća Valentino ugledala se na svoje konkurente i po prvi put osmislila kolekciju šminke koja se odlikuje velikim izborom nijansi ruževa i tekućih pudera.

Luksuzne modne kuće ugledaju se jedna na drugu i sve češće izbacuju make-up kolekcije koje bi parirale njihovim modnim kolekcijama. No, jedna od onih koja je dugo vremena odolijevala ovom trendu jest kuća Valentino. Ipak, moderno doba napravilo je svoje, a ako žele opstati na sceni, modni brendovi trebaju ponuditi nešto novo.

Valentino je do sada imao samo parfeme, ali s 2021. ulazi u beauty vode s kreativnim direktorom Pierpaolom Picciolijem. On je i ranije želio izbaciti make-up liniju, no htio ju je izbrusiti do savršenstva tako da oslikava duh brenda.

Čitajte i: Rituali za sklad tijela i duha: Noviteti u svijetu ljepote posvećeni su zelenoj boji, a obožava ih i Ella Dvornik

Inače, njihov prvi miris predstavljen je 1978. godine, dok je najnoviji pod nazivom "Voce Viva" izašao u rujnu 2020., a njegovo zaštitno lice je uvijek originalna Lady Gaga.

Kolekcija, koja izlazi 31. svibnja ove godine, bit će inkluzivna, odnosno namijenjena je svima neovisno o njihovom rodnom opredjeljenju. Valentino najviše cijeni slobodu izražavanja i individualnost, jer, kako kažu, "svatko je lijep na svoj način".

Brend do samog kraja ne želi otkriti proizvode, no poznato je da će kolekcija uključivati čak 50 nijansi ruževa, 40 nijansi tekućeg pudera i brojnim proizvodima za naglašavanje očiju.

Sve proizvode brend opisuje kao svestrane, praktične i višekorisne, s formulama koje su "eksperimentalne, s modnim pristupom". Ruževi i palete sjenila moći će se ponovno puniti, tako da možete spojiti željene različite nijanse i teksture u elegantno dizajnersko pakiranje.

Čitajte i: Nova Zarina beauty kolekcija može parirati luskuznim brendovima u svakom smislu, osim u jednom!

Što se tiče same kampanje za kolekciju, Piccioli je angažirao 16 eklektičnih talenata - mješavinu modela i ne-modela koji izražavaju "nijansu Valentina".

Kolekcija će biti dostupna od 31. svibnja 2021. u londonskoj robnoj kući Selfridges, a na listu čekanja se možete predbilježiti na ovom linku.

Linker
25. studeni 2024 14:54