PRESS
pridružite se

Nana Nadarević, Nataša Janjić i Vlaho Arbulić u važnoj kampanji protiv nasilja nad ženama

Povodom Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama Answear je pokrenuo kampanju ‘I am a feminist‘ kako bismo se aktivno suprotstavili rodnoj diskriminaciji.

Povodom Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama Answear je pokrenuo kampanju ‘I am a feminist‘ kako bismo se aktivno suprotstavili rodnoj diskriminaciji.

Answear.Lab, modni brend online trgovine Answear poznat po društvenom aktivizmu, pokrenuo je kampanju "I am a feminist" povodom Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama. U kampanji su im se pridružili poznati hrvatski celebrityji i influenceri Vlaho Arbulić, Nataša Janjić sa suprugom Nenadom Medančićem te Nana Nadarević s partnerom Silvijem Pleštinom, koji su u znak podrške odjenuli majice Answear.Laba s natpisom "I am a feminist". Slike su objavili na svojim profilima društvenih mreža i poručili da su i oni feministi.

image

Nana Nadarević i Silvije Plesština

PRESS

Treba li nam još uvijek feminizam?

Iako to možda na prvi pogled ne vidimo, odgovor na pitanje treba li nam još uvijek feminizam još uvijek glasi - treba. Svijet je još daleko od prave ravnopravnosti spolova, pogledajmo samo ekonomiju, upravljanje, politiku, znanost, a zatim pogledajmo posvećenost roditeljskim obavezama.

Muški glasovi još uvijek dominiraju u mnogim područjima, stakleni strop i dalje sprječava žene u profesionalnom napredovanju, a razlika u visini primanja između muškaraca i žena je 2020. godine u Hrvatskoj iznosila 11,2 posto, dok je razlika u iznosu mirovina iznosila 30,4 posto. Na štetu žena, ako ste se možda pitali.

image

Nataša Janjić Medančić i Nenad Medančić

PRESS

Upravo je zato važno otvarati ove teme, otvoreno razgovarati i educirati kako žene tako i muškarce, kako bismo se aktivno suprotstavili rodnoj diskriminaciji. Feministice se ne bore za privilegije žena niti za oduzimanje prava muškarcima. Feminizam je borba za jednaka prava, mogućnosti i prilike za oba spola u društvenom, političkom i ekonomskom kontekstu. Zato je uloga muškaraca u ostvarivanju rodne pravde izuzetno važna. A dobar primjer za to je baš ovaj, gdje se muškarci uključuju i solidariziraju sa ženama tako što se deklariraju kao feministi.

image

Vlaho Arbulić

PRESS

Kada malo razmislite, svatko tko poštuje UN-ovu Opću deklaraciju o ljudskim pravima je zapravo feminist jer vjeruje i priznaje da su svi ljudi slobodni i jednaki. Upravo je to feminizam, ništa više od želje za jednakošću. I sve dok ne bude tako, feminizam nam itekako treba.

Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama podsjeća nas da još puno toga trebamo učiniti na temi materijalne, pravne, političke i društvene jednakosti, kao i na osnaživanju i zaštiti žena, ali i senzibiliziranju javnosti za ove teme.

image

‘I am a feminist‘ kampanja.

PRESS

Brend Answear.LAB, koji bodri i podržava žene u njihovoj borbi za sebe, potiče sve muškarce da stanu uz žene i pruže im podršku. Ravnopravnost spolova je i muški problem jer pogađa njihove kćeri, supruge, majke, prijateljice pa tako u konačnici i njih same.

Kako postati feminist

Svi mi možemo biti feministice i feministi. Feminizam je, na primjer, dijeljenje roditeljskih obveza i ravnopravan pristup odgoju sinova i kćeri. Postizanje ravnopravnosti složen je problem - s jedne strane zahtijeva osnaživanje žena kako bi vjerovale u sebe i zauzele se za vlastita prava, a s druge strane trebamo uključiti muškarce kako bi postali saveznici u borbi. Osim zauzimanja ispravnog stava, možete se aktivno uključiti u podršku organizacijama i zakladama koje se bave ženskim pravima i razvojem. A možete se i pridružiti kampanji #IAMFEMINIST.

image

‘I am a feminist‘ kampanja.

PRESS

Answear.Lab je moda sa stavom

Modna online trgovina Answear ima svoj vlastiti brend Answear.Lab, koji se od samog početka zdušno zauzima za žene. Odvažno iskazivanje angažmana u društvu upisano je u DNK brenda, a sve su kolekcije povezane s društvenim stavovima.

Za Answear.Lab moda predstavlja platformu koja omogućuje potragu za idealnom društvenom jednakošću i kanal kojim se mogu komunicirati brojne važne poruke. Kolekcije se proizvode u limitiranim količinama, od održivih i ekoloških materijala, u suradnji s malim europskim tvornicama i nezavisnim dizajnerima.

image

‘I am a feminist‘ kampanja.

PRESS
image

‘I am a feminist‘ kampanja.

PRESS
image

‘I am a feminist‘ kampanja.

PRESS
Linker
28. studeni 2024 08:58