BEATS BY DRE/FERRARI/PROFIMEDIA
hit dodatak

Pogledajte kako izgledaju slušalice koje je Kim Kardashian rasprodala

Nevjerojatna transformacija nekadašnje stilistice Paris Hilton u modnu ikonu čiji ukus stvara trendove i brendira minimalizam.

Nevjerojatna transformacija nekadašnje stilistice Paris Hilton u modnu ikonu čiji ukus stvara trendove i brendira minimalizam.

Nekadašnja stilistica Paris Hilton, čije su odjevne kombinacije na početku karijere jednostavno morale imati barem jedan "šljašteći" detalj - postala je modna kreativka čije ideje pokreću trendove. Stilska transformacija Kim Kardashian od početka 2000-ih, kad je bila dio svite nasljednice hotelijerskog carstva i kada se probila nadograđujući ionako nametljiv odjevni stil Paris Hilton, do vlastite odjevne linije u neutralnim bojama i širenja ionako razgranatog businessa na područje gadgeta, nevjerojatan je i zaslužuje da joj skinemo kapu.đ

Recentan primjer su bežične slušalice Beats Fit Pro x Kim Kardashian, jedan od najtraženijih artikala na Amazonu. Potražnja premašuje i najoptimističnija očekivanja Uprave tvrtke Beats Electronics - čiji je osnivač američki glazbeni producent Dr. Dre. Specijalizirali su se za slušalice i zvučnike, sklopili su deal s Kim, ambasadoricom proizvoda u efektnoj reklamnoj kampanji, osmislila je izgled slušalica i lansirala ih u tri brendirane, minimalističke nijanse: Mjesec (boja sladoleda od vanilije), Dina (zagasita boja pijeska) te Zemlja (tamna, topla boja mliječne čokolade). Cijena im je 200 dolara, što nije malo, no proizvođač jedva stiže udovoljiti narudžbama.

image

Slušalicel Beats X Kim Fit Pro

BEATS BY DRE/FERRARI/PROFIMEDIA

"Htjela sam slušalice koje moraju biti šarene kako bi odaslale poruku. Beats je poznat po stvaranju proizvoda koji pokazuju individualnost, što sam naglasila dizajnom", pojašnjava Kim Kardashian.

Zapravo, želi reći da slušalice ne moraju biti uočljive da bi bile zamijećene, poput luksuznih modnih dodataka kojima ne treba vidljiv potpis da bi bili poželjni (nešto poput legendarnih Hermesovih bež natikača). Ukratko, spojila je gadget i svoj zaštitni znak, minimalističke boja pudera, zemlje i pijeska u visoko estetizirani trend, piše eonline.

Njezine boje su svevremenske su, pristaju svima, odašilju poruku diskretnog luksuza i ne mora ih potpisati da bi se znalo da su njezine.

image

Reality zvijezda na početku karijere

E! ENTERTAINMENT/BACKGRID/BACKGRID UK/PROFIMEDIA E! ENTERTAINMENT/BACKGRID/BACKGRID UK/PROFIMEDIA

Dakako, slušalice imaju sjajne performanse ali ruku na srce, koga briga za to kad izgledaju neodoljivo? Čuvaju se u otmjenom etuiju koji podsjeća na kutijicu za skupi nakit, privlačne su i pristaju svim odjevnim kombinacijama. Što još reći osim:"Wow, kapa do poda, Kim!"

Linker
25. studeni 2024 16:01