Izreka vojvotkinje od Sussexa može se primijeniti i na svakodnevne zadatke, a ona je se pridržava već godinama.
Meghan Markle predstavila je prije nekoliko dana svoj novi brend "As Ever", a cijela linija proizvoda rasprodala se u samo pet minuta. U novom intervjuu za magazin Inc otkrila je kako je izgledao proces izgradnje brenda – balansirajući između majčinstva i poslovnog svijeta, što, kako i sama priznaje, nije bio nimalo lak zadatak.
No, najviše joj je pomogla mantra koja stane u samo deset riječi, a koju je primjenjivala ne samo u poslovnom svijetu, već i sa svim ostalim privatnim obavezama: "Ako nešto možete obaviti u pet minuta, učinite to odmah". Ističe da je to najbolji poslovni savjet koji je ikad dobila, a vodi se njim i sada, godinama nakon. "U suprotnom, završavate dane s listom stvari koje trebate napraviti, za razliku od opcije da ih rješavate u stvarnom vremenu", objasnila je vojvotkinja i dodala da taj način razmišljanja također potiče intuitivno donošenje odluka.
Očito joj je stav donio uspjeh jer je prva kolekcija njezinog lifestyle brenda u potpunosti rasprodana. Na stranici brenda nudio se džem od malina, med od divljeg cvijeća sa saćem, mrvice latice cvijeća, mješavina za palačinke, kolačiće od prhkog tijesta, biljni čajevi i drugo, a cijene su se kretale od 8,18 do 25,44 eura. Nažalost, proizvodi su dostupni za kupnju samo na području SAD-a, gdje Meghan trenutno i živi, u Kaliforniji sa suprugom princom Harryjem i dvoje djece, Archie (5) i Lilibet (3).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....