Danski maloprodajni lanac JYSK održao je "školu spavanja" i pokazao nam kako stručnjaci za spavanje svakodnevno savjetuju kupce širom Hrvatske.
U organizaciji poznatog stručnjaka za spavanje, danskog lanca JYSK, održana je „JYSK škola spavanja“ za medije. Novinari su dobili priliku osobno isprobati madrace, jastuke i poplune prilagođene njihovim jedinstvenim potrebama i navikama spavanja. Ovaj događaj JYSK-ov je nastavak kampanje i poticanja razgovora o važnosti kvalitetnog sna te koliko na njega utječe i testiranje i pravilan odabir proizvoda za spavanje.
Na samom događaju sudjelovali su novinari koji su prethodno s JYSK-ovim stručnjacima za spavanje, kroz savjetovanje, razgovarali o svojim navikama spavanja. Na temelju dobivenih informacija, JYSK-ovi stručnjaci odabrali su savršenu kombinaciju madraca, jastuka i popluna za svakog novinara, koja ih je dočekala na eventu kako bi se i sami mogli uvjeriti koliko je prethodno važno savjetovanje za kvalitetan odabir proizvoda te što odgovarajuća oprema za spavanje može učiniti za naš san.
Zvjezdana Sirk Novak, Communications managerica za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, bila je zadužena za uvodne riječi na događaju. Mediji su saznali glavne informacije o načinu školovanja JYSK-ovih zaposlenika kako bi postali Stručnjaci za spavanje te o njihovom fokusu na kvalitetu proizvoda. Istovremeno ih je upoznala s načinima edukacije, razvojem asortimana te što je to „Sleep academy“. Jedna od polaznica „Sleep Academy“ i stručnjakinja za spavanje bila je i Lovrenka Pupić koja u JYSK Hrvatska radi u trgovini u Karlovcu i svakodnevno pomaže kupcima svojim savjetovanjem.
„Nakon školovanja JYSK prodavači, kao i kolege iz korisničke službe, kompetentni su svojim kupcima pružati besplatne savjete za kupnju te održavanje madraca i druge opreme za spavanje. Osim što proizvodi moraju biti kvalitetni, izuzetno je važan faktor i kvalitetno savjetovanje kako bi odabrani proizvodi odgovarali svakom pojedincu i njegovim navikama spavanja, potrebama, i fizionomiji“, naglasila je Lovrenka Pupić, Store managerica u JYSK Karlovac, a Zvjezdana Sirk Novak dodala je da JYSK godinama kontinuirano radi na poticanju razgovora o važnosti sna i kako na njega utječu ne samo naše životne navike već i pravilan odabir i održavanje samih proizvoda.
„JYSK se ponosi svojim proizvodima za spavanje i našim stručnjacima, koji su posvećeni kontinuiranoj edukaciji kako bismo osigurali jednako kvalitetno savjetovanje i najbolje iskustvo kupovine. Time želimo osvijestiti naše kupce o važnosti dobrog sna, ali im i pomoći da do njega i dođu", izjavila je Sirk Novak.
Nakon uvodnog dijela, novinare su u zatamnjenoj prostoriji dočekali personalizirani kreveti s madracima, jastucima i poplunima. Pomoću umirujućih glazbenih nota i prostora koji je uređen kao spavaća soba stvoreni su savršeni uvjeti za power nap. Nakon kratkog odmora započeo je zanimljiv razgovor novinara s predstavnicom JYSK-a, Lovrenkom Pupić, koja ih je prethodno savjetovala o cijelom iskustvu. Mnogi su već upoznati sa stručnosti JYSK-a, kao i s nedavno provedenim JYSK-ovim istraživanjem o navikama spavanja u Hrvatskoj, ali su na ovaj način sami imali priliku vidjeti kakav je osjećaj petnaest minuta "ubiti oko" na za njih odabranom krevetu.
JYSK ovim događajem nastavlja iskazivati svoju predanost pružanju kvalitetnih rješenja za spavanje, a kupci mogu u svim JYSK trgovinama dobiti jednake takve besplatne preporuke za savršenu kombinaciju proizvoda za spavanje. Više savjeta o proizvodima za spavanje kao i savjetima za njihovo održavanje možete pronaći na JYSK škola spavanja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....