Udruga Baby-beef, najveća domaća udruga za proizvodnju stoke i mesa, ovog je vikenda izabrala novo vodstvo koje je postavilo brendiranje domaćeg mesa kao glavni cilj udruge.
- Krećemo u široku i ambicioznu kampanju brendiranja BABY BEEF mesa kao visoko kvalitetnog proizvoda uzgojenog na hrvatskim farmama. Vrlo važno je hrvatskog potrošača što kvalitetnije informirati o kvaliteti našeg mesa jer svi pokazatelji govore da se svijest potrošača mijenja i da se traži kvaliteta – izjavio je Darko Celovec, novi predsjednik udruge.
Osim toga, udruga smatra da je Hrvatskoj potrebna obnova stočnog fonda jer sa smanjenim brojem govedi i njihovom nepovoljnom genetikom tovljači danas ostvaruju maksimalno 20 posto proizvodnje s hrvatskom teladi. Udruga si je postavila i zadatak rješavanja problema bolesti kvrgave kože.
Konačno, Baby beef želi povećati proizvodnju kod svakog člana udruge s naglaskom na one male kojima je potrebna pomoć kako bi opstali na tržištu te otvaraju novo izvozno tržište u Turskoj.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....