NOVA ORGANIZACIJA

HT će korisničko iskustvo jače vezati uz svoj brand i usluge

Davor Tomašković, predsjednik Uprave HT-a
 Sandra Simunovic / CROPIX

Hrvatski Telekom (HT) od početka svibnja primijenit će novu organizaciju posla, pri čemu će sve aktivnosti povezane s korisničkim iskustvom - pozivni centar, tehnička podrška i operacije, biti smještene u područje za privatne korisnike i područje za poslovne korisnike, priopćeno je u utorak iz HT-a.

Kako se navodi, Nadzorni odbor HT-a u utorak je na sjednici podržao projekt reorganizacije HT-a, kako bi cijela kompanija preuzela više odgovornosti za svoje korisnike u novoj fazi poslovanja koja će uslijediti.

Ključna promjena je da kompanija korisničko iskustvo uže i jače veže uz svoj brand i svoje usluge, ističe se.

Zato je Nadzorni odbor donio odluku da će od 1. svibnja na razini Uprave sve aktivnosti povezane s korisničkim iskustvom - pozivni centar, tehnička podrška i operacije, biti smještene u područje za privatne korisnike i područje za poslovne korisnike.

Sadašnjem članu Uprave i glavnom direktoru za korisničko iskustvo Borisu Bateliću 1. svibnja ističe mandat i od tog datuma stupa na snagu nova organizacija Uprave koja ukida tu funkciju.

"U četverogodišnjoj fazi transformacije koja je iza kompanije, bilo je ključno osigurati preduvjete za kvalitetniju komunikaciju i brigu o korisniku. Zahvaljujući Borisu Bateliću to je učinjeno s najviše upravljačke razine i HT je uz njega mnogo naučio o važnosti i upravljanju korisničkim iskustvom", stoji u priopćenju.

Navodi se i da će Uprava raditi u sastavu od šest članova: Davor Tomašković, predsjednik, Daniel Daub, zadužen za financije, Boris Drilo, zadužen za tehničke i informacijske funkcije, Nataša Rapaić zadužena za segment privatnih korisnika i njihovo korisničko iskustvo, Saša Kramar, zadužen za segment poslovnih korisnika i njihovo korisničko iskustvo te Marija Felkel zadužena za funkcije ljudskih resursa.


Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 11:59