POSAO I KARIJERA

JEDAN JEDINI TRIK KOJIM ĆETE POSTATI GOSPODAROM SVOGA VREMENA Pustite silne 'to do liste'. Promijenite perspektivu i završite s obvezama na vrijeme

 iStock

Želite li uspostaviti zdravu ravnotežu između posla i privatnog života, nužno je da ovladate vještinom pažljivijeg planiranja vremena, a u tome vam može pomoći ovaj jedan učinkovit trik.

Pravilo je jednostavno, posao će ispuniti onoliko vašeg vremena koliko mu dopustite. Ukoliko razmišljate samo o obimu posla, no ne i o vremenu koje vam je na raspolaganju - vrlo brzo će vam se obiti o glavu i doživjet ćete školski primjer burnouta, a dan će vam proći isključivo u poslovnim obavezama.

Kako biste to izbjegli, unaprijed postavite (i toga se držite!) vrijeme u danu koje ćete posvetiti poslu.

Promijenite perspektivu

Ne razmišljajte o tome koliko imate posla, nego koliko imate vremena za obavljanje posla. Uzmimo za primjer da vam je radno vrijeme do 17 sati. I neka to bude posljednja granica do koje ćete se boriti sa silnim obavezama. A, vjerovali ili ne, to će vas požuriti i povećati vašu produktivnost.

Trik je u promjeni perspektive. Ako se fokusirate samo na posao, naravno da će se sve znatno odužiti. Međutim, ukoliko si zacrtate da ćete do 17 sati završiti s poslom - sve ćete pažljivije usmjeriti i organizirati da točno to i učinite.

Dobro ćete razmisliti o svakoj pauzi za pušenje, odlasku na "brzinsku kavu" ili scrolanju po društvenim mrežama i na taj način povećat ćete svoju učinkovitost što će se pozitivno odraziti i na vaš društveni život.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 23:58