STVARA NOVE PODUZETNIKE

PROGRAM FOUNDER INSTITUTA Otkrili su nam poduzetničku DNK i sada osvajamo kupce

Dejan Hren i Borna Beaković smislili su mobilnu platformu za naručivanje hrane koja ubrzava narudžbe, a restoranima otkriva sve o klijentima
 Davor Zunic / CROPIX

Mladi riječki poduzetnik Borna Beaković nedavno se vratio iz Kuala Lumpura, gdje je na Global Startup Youth Summitu tražio potencijalne investitore.

Dejan Hren iz Buzeta u petak se vratio iz Londona, u kojem je na Bloombergovu TradeBook događaju bio s istom misijom. Bornu i Dejana spojilo je prijateljstvo, a sada ih spaja i biznis. U veljači ove godine pokrenuli su startup Ordsy, koji je pred izlaskom na tržište.

Riječ je mobilnoj platformi za naručivanje hrane koja pojednostavljuje i ubrzava narudžbe klijentima, a restoraterima pruža uvid u detaljnu statistiku svakog korisnika svojih usluga. Izlazak na hrvatsko tržište najavljuju za proljeće 2014. godine, a onda vrlo ambiciozno krajem iste godine i na tržište istočne Europe.

- Prema posljednjim razgovorima u Kuala Lumpuru i Londonu, smatramo ostvarivim ciljem da Ordsy postane primarna platforma u ugostiteljskoj branši, ponajprije u Europi. Iz naših istraživanja došli smo do brojke od 500.000 restoratera na europskom tržištu, koju je vrlo teško procijeniti zbog velikih dnevnih promjena, no definitivno ne ciljamo samo na domaće tržište. Platformu smo od prvog dana radili s mišlju da granice tržišta ne postoje te da svatko tko želi proširiti svoje poslovanje i povećati svoj profit može u vrlo kratkom roku implementirati Ordsy platformu u svoje poslovanje - ističe Borna Beaković.

Ključan problem koji Ordsy rješava je nepoznavanje kupaca. Restorateri će tako moći dobiti detaljne podatke o klijentima, prediznije njihovim narudžbama, učestalosti naručivanja, geolokacijskim zonama narudžbi, dobnoj i spolnoj strukturi klijenata uparenih s narudžbama i konkretnom potrošnjom.

U skladu s tim moći će im nuditi individualne promocije u skladu s njihovim navikama i potrošnjom te bolje pratiti trenutne zahtjeve tržišta. Veliki je potencijal i društvenih mreža koje se mogu iskoristiti u marketinške svrhe.

- Putem personalizirane aplikacije restorateri će dobiti priliku dati svoju ponudu za dostavu hrane i pića. Više se neće nalaziti u moru ostalih konkurenata.

No, ono čime smo se odmaknuli od konkurenata te time postigli veoma pozitivne povratne informacije i značajnu prednost jest set automatiziranih marketinških alata koji im pomažu doprijeti do novih klijenata - pojašnjava Dejan Hren.

Uz sam trošak tehničke izvedbe projekta, za konačni uspjeh na tržištu trebat će im i stručnjaci koji će jamčiti kvalitetnu analitiku koju obećavaju korisnicima. Drugim riječima, iza ovog start-up projekta stoje i potencijalna nova radna mjesta.

- Danas je iznimno teško doći do investitora. Mi smo imali jedinstvenu priliku da budemo u Londonu i Kuala Lumpuru, ali većina danas traži već gotov proizvod koji je na tržištu i ima barem nekoliko kupaca.

Ili ih, pak, morate oboriti s nogu genijalnom idejom - otkriva Borna.

Mladi poduzetnički dvojac sa svojom se incijalnom idejom prijavio na posljednji program Founder Institutea u Rijeci na kojem su riješili njihov pristupni test koji pokazuje “poduzetnički DNK”. Zatim su projekt šest mjeseci razvijali u Start-up inkubatoru Rijeka. Zahvaljujući tim programima, bili su na konferencijama u Londonu i Kuala Lumpuru.

- Uspostavili smo važne kontakte i otvorili si vrata za buduće širenje proizvoda na azijsko tržište. No, Azija nije jedino tržište koje je prihvatilo projekt s oduševljenjem. I u Londonu smo se predstavili kao jedan od 12 perspektivnih hrvatskih startup-ova na Bloombergovu TradeBook događaju. Predstavivši projekt pred tridesetak investitora, dobili smo pozitivne reakcije i vrlo važne preporuke za njegov daljnji napredak. Rezultat toga su pregovori s nekolicinom potencijalnih klijenata za koje ćemo vrlo vjerojatno izdati posebno prilagođenu aplikaciju njihovim zahtjevima - kažu mladi poduzetnici.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 04:51