KORAK NAPRIJED

VELIKO PRESLAGIVANJE NA TRŽIŠTU MARKETINŠKIH FIRMI U HRVATSKOJ Bruketa&Žinić mijenja ime, poslovat će u sklopu jedne od najvećih svjetskih kompanija

 Neja Markičević / HANZA MEDIA

Najveća svjetska grupa za komunikacijske usluge WPP objavila je danas kako je postigla dogovor o investiranju u hrvatsku marketinšku tvrtku Bruketa&Žinić.

WPP-ova zagrebačka podružnica Grey spojit će se s hrvatskom tvrtkom, koja će promijeniti ime u Bruketa&Žinić&Grey, a promjena imena obuhvatit će i druge Grey agencije u regiji.

- Sretni smo što možemo iskazati dobrodošlicu Bruketi i Žiniću u Grey, rekao je direktor Grey grupe James R. Heekin III.

- Ovaj sporazum predstavlja još jedan korak naprijed u širenju europske mreže Greya i postizanje kritične mase u važnoj jadranskoj regiji.

Davor Bruketa izjavio je kako su vlasnici tvrtke već duže vremena raspravljali o načinu kako stvoriti novu vrijednost s Greyem.

- Zanimaju nas alati i uvidi Greyeve globalne mreže, no više od toga, mi vjerujemo u potencijal formalnog i neformalnog umrežavanja diljem svijeta. To je velika prilika za nas i naše klijente, rekao je Bruketa.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 08:26