POKAZALO ISTRAŽIVANJE

ZA AKUTNI STRES NA POSLU POTREBAN JE PREDAH 5 jednostavnih načina kako umanjiti posljedice stresa

Radnici bi trebali uzeti kratak predah kada se na poslu suoče s preteškom zadaćom, preporučuje Helen Heinemann, u članku objavljenom u njemačkom časopisu Psychologie Heute.
 Foto: Colourbox

Umjesto da u stresnom trenutku krenu raditi više i jače, radnici bi trebali izaći s radnog mjesta, duboko disati te protrčati ili brzo prošetati po četvrti. Ta će akcija smanjiti hormone stresa i pomoći metabolizmu da se vrati na normalnu razinu, navodi savjetnica Heinemann.

Nakon povratka na radno mjesto potrebno je ponovno razmotriti zadatke, odrediti prioritete i prvo njih krenuti rješavati.

Donosimo vam nekoliko savjeta kako djelovati preventivno i umanjiti posljedice stresa.

1. Rješavajte jedan po jedan zadatak. Popularno multitaskanje, pokazala su nova istraživanja, više nije poželjeno. Škodi koncentraciji i vašoj karijeri.

2. Najbolji način za kontroliranje stresa je održavanje kontrole nad dnevnim zadacima. Svako jutro napravite popis stvari i podijelite ih u kategorije: obavezno, opcionalno i može pričekati, a potom prvo riješite najvažniju listu koja inače predstavlja izvor najvećeg stresa.

3. Psiholozi savjetuju da svakih 45 minuta uzmete kratku pauzu kako biste se nakratko odmorili i održali koncentraciju na željenoj razini. Kratko se protegnite, prošećite, izađite na svjež zrak...

4. Način na koji provodite slobodno vrijeme uvelike doprinosi produktivnosti i razini stresa na poslu. Tjelovježba, zdrava prehrana, druženje s dragim ljudima - doprinijet će osjećaju zadovoljstva, što će se u konačnici odraziti i u nošenju sa stresnim izazovima na poslu.

5. Ne podcjenjujte važnost ručka i to vrijeme iskoristite za opuštanje ili provođenje u ugodnom društvu kolega ili partnera.

EVO ZAŠTO NIKAD NE BISTE TREBALI RUČATI SAMI Iskusni poduzetnici i lideri se slažu: u poslovnom svijetu sve se računa!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 12:17