SADRŽAJ OMOGUĆAVA HT

‘S pacijentima smo na WhatsAppu, a dosjee držimo u Cloudu. Evo kako smo postali efikasniji’

 Marko Todorov / CROPIX / Marko Todorov / CROPIX

MAGENTA 1 BUSINESS SPECIJAL: Kako tehnologija omogućava malim poduzetnicima da posluju pametno i fokusiraju se na potrebe svojih korisnika

Jedino što se u poslu zagrebačkog stomatologa Ivana Puljića u posljednjih nekoliko godina nije promijenilo jest brusilica - sve ostalo je zahvaljujući modernim tehnologijama doživjelo preobražaj, i to na bolje.

Digitalizacija je njegovoj zajedničkoj ordinaciji Jokić Katavić Puljić donijela jednostavniji i efikasniji sustav naručivanja pacijenata, zatim sustav praćenja učinka poslovanja te naposljetku i fiskalizaciju, zahvaljujući kojoj je smanjena količina papirologije.

- Trend je u našoj struci da se posao sve više digitalizira. Danas računala izrađuju zube i odrade puno posla koji bi inače odradili ljudi, a time se ne samo diže kvaliteta, nego i ubrzava cijeli proces. Postoje računalni programi koji na temelju skena čeljusti dizajniraju zub, mašina potom iz bloka keramike izreže zub, a nakon toga slijedi mala dorada. Taj proces može biti gotov za nekoliko sati, a inače bi tehničari to morali raditi više dana. Usto, otklanja se i mogućnost ljudske pogreške, jer je X broj faza uklonjen iz postupka, a i unaprijed se vidi finalni proizvod - kaže Puljić.

Internet i mobilne tehnologije posebno su olakšali naručivanje pacijentima, ali i samoj ordinaciji. Osim već standardne elektroničke pošte, sve više pacijenata u posljednje vrijeme voli koristiti aplikacije kao što je WhatsApp.

- Meni je to bilo ispočetka malo čudno, ali pacijenti, pogotovo strani, vole ga koristiti i preko WhatsAppa se odradi nevjerojatno puno komunikacije. Obavezno svim pacijentima šaljemo digitalne pozivnice kojima potvrđujemo termine, tako i oni i mi znamo kada je tko naručen, ne moraju pamtiti, a iz priče smo izbacili papiriće i ne znam kakva sve klasična sredstva. Puno manje ljudi tako preskače termine - objašnjava zubar.

Ono što je posebno važno u situaciji gdje rade tri ravnopravna partnera jest postojanje jednog zajedničkog računa u oblaku, u koji svatko od njih može ući u bilo kojem trenutku. Time je maksimalno pojednostavljena njihova međusobna komunikacija i svatko od njih u bilo kojem trenutku ima potpun pregled.

- Mi imamo stvarno jako puno podataka jer slikamo svaki korak u radu - prije, za vrijeme terapije i poslije, nakon mjesec, šest, godinu. Tako pacijent uvijek može vidjeti gdje stoji, a i mi možemo kontrolirati sami sebe. Kako nas ima više, svatko si može otvoriti račun kad god hoće, ako treba podijeliti neko mišljenje jednostavno ga stavi u Cloud i svi istog trena mogu to vidjeti - objašnjava Puljić. Fiskalizacija možda jest nešto što se zakonski mora raditi, ali je i poslovanje učinila jednostavnijim. Za nju je, naravno, ključna pouzdana internetska infrastruktura jer, dođe li do problema, količina posla eksponencijalno se povećava.

- Računi se moraju izdavati, a ovako se sve automatski šalje u poreznu i ne moramo to raditi ručno. No, ako sustav padne, imate problem jer se sve mora ručno unositi u knjige, pa naknadno fiskalizirati, pa slati, sto problema nastane, pogotovo ako je gužva.

Stvori se puno više papirologije i komplikacija, umjesto obična tri klika na uređaju za fiskalizaciju - kaže Ivan Puljić koji se u zagrebačkom zubarskom svijetu ističe i time što redovito piše blog.

- Internetska stranica nam je jako važna jer je to prvi kontakt s pacijentima i treba biti vrhunska. Bez nje ne možete funkcionirati, ona otvara cijelo tržište, ne morate se više fokusirati na svoj kvart ili grad, dostupan vam je cijeli svijet. Puno radimo preko preporuka, ali stil života danas je takav da se sve istražuje na internetu. Ista stvar je i s blogom, ljudi vas lakše upoznaju, vide kako razmišljate i kako funkcionira vaša ordinacija te se na taj način lakše odluče na dolazak - smatra Puljić.

OVO JE MOJ KORISNIK BROJ 1: Pacijentica Kristina: Moj zubar uvijek mi je dostupan

Marko Todorov / CROPIX / Marko Todorov / CROPIX

Zagrepčanka Kristina Pilinger već je godinama pacijentica stomatološke ordinacije Jokić Katavić Puljić i ono što joj je u njezinom korisničkom iskustvu najvažnije je njihov sustav organizacije i fokusiranost na pacijente.

- Doktori u ordinaciji su vrlo fleksibilni i pristupačni. Uvijek su na raspolaganju, putem SMS poruka, WhatsAppa, mobitela, fiksnog telefona ili maila. Kako nemam fiksno radno vrijeme, često ne mogu puno unaprijed dogovoriti termin pa iskomuniciramo ujutro na brzinu i uvijek se možemo dogovoriti o dolasku, i to putem bilo kojeg sredstva komunikacije - kaže Kristina Pilinger.

ŠTO SAM NAUČIO

Marko Todorov / CROPIX / Marko Todorov / CROPIX

Iako je u našem poslu najvažniji čovjek koji sjedi u zubarskom stolcu, shvatio sam da nam je dramatično olakšalo rad upravo sve ono što se oko tog stolca neizmjerno promijenilo u posljednjih nekoliko godina. Struktura koja podržava naš posao digitalizacijom je znatno pojednostavljena i donijela nam je uštedu vremena i novca kao i poboljšanje iskustva naših pacijenata.

Želite li da i vaša tvrtka bude efikasnija, a korisnici zadovoljni? Hrvatski Telekom lansirao je novu uslugu Magenta 1 Business, koja vam daje najbolje iz fiksnog, mobilnog i Cloud svijeta na jednom mjestu za vaše digitalno poslovanje. U Magenta 1 Business uključena su najnovija rješenja koja vaše podatke sele u Cloud, a vi im pristupate putem interneta bilo kada i bilo gdje. Usto, svi Magenta 1 Business korisnici surfaju po najvećim 4G brzinama. Siguran i brz internet baziran je na jedinstvenoj smart internet platformi. U svakom trenutku na raspolaganju su vam agenti HT-a kako biste vi imali više vremena za svoje korisnike. Saznajte više SADA

Prilog je napravljen u produkciji Native Ad Studija EPH I Hrvatskog Telekoma, u skladu s najvišim profesionalnim standardima Jutarnjeg

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 11:43