
Bilo je to 1995. Sjedio je u svom malom dizajnerskom studiju u malom stanu u New Yorku bez penija u džepu i grozničavo smišljao nove ideje i kao doći do novca. Bio je novi u New Yorku i pokušavao je naći način kako preživjeti. I onda se ukazala prilika da za tvrtku Umbra dizajnira koš za otpatke. Ideja je klijentu bila zanimljiva, no vlasnik tvrtke nije se usudio dizajn tog koša plasirati na tržište. Stavio ga je u kut i pokazao svojim kupcima, ali samo 30 posto njih se on svidio. Ipak, partner te tvrtke Paul Rowan rekao je da vjeruje u taj proizvod. U njegovu su proizvodnju uložili 60 tisuća eura i lansirali ga na tržište. Postao je uvjerljivo najprodavaniji artikl te tvrtke. Prodano je 47 milijuna primjeraka tog proizvoda koji je nazvan Garbo, a...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....