Hit iz Južne Koreje

Netflix najavio povratak hit serije ‘Squid Game‘, a osim toga planiraju i - reality show. Pobjednik osvaja 4, 5 milijuna dolara

serija 'Igra lignje'

 Backgrid/Backgrid Uk/Profimedia/Backgrid/Backgrid Uk/Profimedia
Mnoge interpretacije seriju vide kao kritiku kapitalističkog društva i klasnih razlika u Južnoj Koreji. Inače, pobjednik showa osvojit će 4, 5 milijuna dolara

Južnokorejska hit serija "Igra lignje" (Squid Game), čija je prva sezona ostvarila izvanredan uspjeh, dobit će drugu sezonu. Njen je povratak u nedjelju najavila streaming platforma Netflix, piše CNN.

Osim toga, Netflix poziva sudionike na reality emisiju, inspiranu ovom serijom. Srećom, smrt neće biti u igri, kako je opisano u ovoj južnokorejskoj distopijskoj drami. Najgore što im se može dogoditi jest da 456 ljudi diljem zemlje igra igru, gdje je "najgora sudbina da doma odu praznih ruku", budući da je prva nagrada četiri i pol milijuna dolara..

Što se tiče nove sezone, tvorac, redatelj, pisac i producent uspješnice Hwang Dong-hyuk je u pismu fanovima poručio "da se The Front Man vraća te da druga sezona dolazi."

Prva sezona bila je organizirana oko nemilosrdne igre s fatalnim posljedicama kojoj se sudionici pridružuju iz čistog očaja. Pojedinci, naime, svojevoljno ulaze u igru kako bi osvojili novčanu nagradu te se izvukli iz izrazito teških financijskih problema, no iza prilike koja stvara iluziju nade nalazi se surova borba za opstanak.

Mnoge interpretacije seriju vide kao kritiku kapitalističkog društva i klasnih razlika u Južnoj Koreji.

"Muškarac u odijelu s ddakji igrom (igra pomoću koje se regrutiraju novi igrači) bi se mogao vratiti", najavio je redatelj.

"Igra lignje" prva je korejska serija koja je dosegla vrh ljestvica gledanosti u Sjedinjenim Američkim Državama. Tijekom prva četiri tjedna prikazivanja broj sati koji je proveden u praćenju njenih epizoda prešao je brojku od 1.65 milijardi. Serija je osvojila naklonost publike, ali i kritike pa je glumac O Yeong-su Zlatnim globusom nagrađen za najbolju sporednu ulogu za interpretaciju Oh II-nama, to jest, igrača 001.

"Trebalo nam je dvanaest godina da realiziramo tu seriju, no bilo je dovoljno samo dvanaest dana da ona postane najpopularnija serija ikada", poručio je Hwang te dodao:

"Toliko ljudi je tražilo drugu sezonu, pristiglo je toliko ljubavi i zanimanja za drugu sezonu pa osjećam da nemam izbora, već da naprosto moram napraviti drugu sezonu".

No tu ne staje Netflixova priča s 'Igrom lignja'. Netflix je, piše BBC, u potrazi za sudionicima reality TV šoua inspiriranog serijom.

Za razliku od likova iz južnokorejske serije, 456 sudionika (broj igrača jednak onom u seriji) ovog realityja, naravno, neće riskirati život, već samo odlazak kući praznih ruku, dok će pobjednik kući otići s vrtoglavih 4.56 milijuna dolara.

Igrači moraju biti stariji od 21 godine, govoriti engleski te biti na raspolaganju četiri tjedna početkom 2023. godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. studeni 2024 17:01