ŽIVOT DOMAĆIH

Tog sam hrama i sam vjernik. Gdje god da sam putovao - u Lisabon, Madrid, Sarajevo, jedno bih mjesto uvijek morao posjetiti

Splitska tržnica

 Vojko Basic/Cropix
Zadar, Rijeka, Split, Osijek, Zagreb i Varaždin: šest priča tržnicama, u serijalu ‘Pijaca, pazar, plac‘ koji je za HTV proizvela produkcijska kuća Restart

Pred petnaestak godina skupina splitskih znanstvenika, koje su predvodili Inga Koludrović Tomić i Mirko Petrić, sociološki je istražila preferencije i interese splitskih turista. Pritom je - kako već sociolozi rade - turiste stratificirala prema klasi, imutku i obrazovanju.

Štošta su zanimljivo mediji iskopali u tom istraživanju, no meni možda najzanimljiviji detalj ostao je nekako ispod radara. Sociolozi su - među ostalim - tražili od turista da im navedu atrakciju koja ih najviše privlači. Ispitali su među ostalim i kategoriju najobrazovanijih turista s najviših socijalnim kapitalom. Očekivali biste da će ta kategorija ljudi izdvojiti muzeje, arheologiju ili crkveno blago. Krivo. U toj sociološkoj niši turisti su kao...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. veljača 2025 10:42