
Ni danas ne mogu shvatiti zbog čega se digao toliki hajp oko Charli XCX, no zauzvrat mi nije teško pojmiti kvalitete britanske pjevačice FKA twigs, koja se prema dubstepu i garageu odnosi kao Kate Bush spram popa u osamdesetima ili Björk spram alternativne glazbe u devedesetima, a malo me izgledom podsjeća i na Anabelle iz Bow Wow Wow. Mogla bi Tahliah Debrett Barnett proći i pod ovovjeku Siouxsie Sioux, ali u drugačijim pjesmama, u kojima ta bivša plesačica iz trupe Kylie Minogue koketira s avangardnom elektronikom, plesnim ritmovima i pop instalacijama, ne bježeći od eksplicitnosti.
Posolite s malo techna i utjecaja japanske pop kulture. Za pop glazbu nije loše ni što je album kao što je "Eusexua" dospio u gornji dom top-ljestvica, od domicilne britanske preko belgijske i austrijske do hrvatske. Ima i nešto "madonnasto" u ovom novom iskazu FKA twigs, definitivno intrigantnije od većine suvremenih pop zvijezda, a jedini je problem što joj kvaliteta pjesama nije ujednačena, naročito u stihovima. Srećom, dovoljno je maštovita i glazbeno kreativna te pamtljivog soprana da "Eusexua" figurira kao kvalitetan pop album za publiku nesklonu ordinarnim pop proizvodima s tekuće vrpce poput one švedskog mogula Maxa Martina i njegovih epigona.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....