Na koncertu održanom 6. kolovoza u Atriju Kneževa dvora, Yuja Wang i Andreas Ottensamer pokazali su svoje različite umjetničke temperamente; Yuja Wang virtuozna je i karizmatična, dok je Andreas Ottensamer vrlo refleksivan.
Koncert je započeo izvedbom “Velikog koncertantnog dua u Es-duru” Carla Marie von Webera. O djelu koje stavlja visoke zahtjeve pred oba izvođača, Ottensamer je u jednom intervjuu u šali izjavio kako se zapravo radi o “koncertu za klavir uz pratnju klarineta”. A u ovoj izvedbi mogao se steći takav dojam, barem u prvom stavku.
Minimalizam
Ottensamerova izvedba Brahmsovog “Intermezza u A-duru” bila je lagano pokretljiva, oblikovana u kraćim frazama bez dodatno naglašene osjećajnosti i zanosa, zbog čega je zvučala je poput jednostavnog pjeva. Yuja Wang samostalno je izvela Lisztovu transkripciju Schubertove popijevke “Gretchen am Spinnrade” te Chopinov “Valcer u cis-molu” op. 64 br. 2 koji je interpretirala izrazito tiho i nježno, gotovo “potajno”.
Sjajna suradnja
Zajedno su izveli još i Debussyjevu “Prvu rapsodiju” i “Prvu sonatu za klarinet i klavir” Johannesa Brahmsa. Osim Trećeg stavka Horovitzove “Sonatine”, u znaku jazza bili su i drugi dodaci, između ostalog virtuozna izvedba “Tea for Two” koju je prema aranžmanu Arta Tatuma izvela Yuja Wang te “Summertime” koju je “otpjevao” Andreas Ottensamer.
Suradnja dvoje vrhunskih solista, prvog klarinetista Berlinske filharmonije i pijanistice koja je protekle sezone bila rezidentna umjetnica u njujorškom Carnegie Hallu, bečkom Konzerthausu i Luksemburškoj filharmoniji, u ožujku je urodila izdavanjem nosača zvuka za Deutsche Grammophon naslovljenog “Blue Hour”. Kritičar Mark Pullinger za časopis Gramophone piše kako bi glavna ideja tog albuma mogla biti “klarinet kao ljudski glas”, a isti je dojam ostavio i koncert na Dubrovačkim ljetnim igrama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....