
Još otkako je 2003. godine objavio "Shades Of Blue" s remiksevima traka iz arhive najuglednije jazz kuće Blue Note, bilo je jasno da je Madlib, alias Otis Jackson Jr., sve samo ne tipični hip hop producent, premda je i u tom poslu izuzetno cijenjen te u njemu vjerojatno zaradio više novaca nego na samostalnim albumima.
Za serijale albuma "Medicine Show" i "Beat Konducta" iskopao je hrpu grumenja iz odavno zatvorenih rudnika funk, psihodelične, jazz i soul glazbe da bi ih pretopio u vlastite zlatne poluge. Kritičari jako cijene i njegove albume "Pinata" i "Bandana" s reperom Freddiejem Gibbsom, a "Sound Ancestors" plod je online razmjene snimaka s engleskim producentom i DJ-em Four Tetom, alias Kieranom Hebdenom. Nomen est omen, pa "Sound Ancestors" komprimira neke od dionica s ranijih Madlibovih albuma, odnosno predstavlja interesantnu međuigru dvojice producenata na temu stvaranja nove (remikserske, instrumentalne, semplirane?) glazbe iz starih jazz i reggae, afro-brazilskih i funk-soul, electro i Krautrock snimaka.
Plivanje slobodnim stilom po tom glazbenom moru ili vrludanje zaraslim puteljcima te ogromne glazbene džungle nije mana nego vrlina "Sound Ancestorsa"; zajedničkog obrta stvorenog na temelju ozvučene prepiske dvojice maštovitih i slobodoumnih glazbenika koji unatoč različitom kulturološkom, nacionalnom pa i rasnom porijeklu lako nalaze zajednički i univerzalno razumljiv glazbeni jezik.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....