Obnovljena verzija baleta "Čajkovski" Cayetana Sota, s nekoliko novih imena u plesačkoj podjeli, 14. siječnja izvedena je na pozornici riječkog HNK Ivana pl. Zajca te je oduševila publiku. Riječ je o prvoj predstavi u mandatu Paola Mangiole, ravnatelja Baleta iz tima intendantice Dubravke Vrgoč, koji nije krio zadovoljstvo predstavom, prije svega, kako kaže, talentiranim plesačicama i plesačima nevjerojatne energije koji na pozornici nisu samo pokazali tehničko umijeće već i dali cijelu svoju dušu.
„Čast mi je pridružiti se Hrvatskom narodnom kazalištu Ivana pl. Zajca u Rijeci kao ravnatelj Baleta na novom putu. Zahvalan sam gospođi Vrgoč što mi je ukazala povjerenje i oduševljen što mogu pridonijeti uzbudljivom novom poglavlju riječkog Kazališta“, poručio je Mangiolam koreograf i plesni pedagog, a nekadašnji plesač bogate međunarodne karijere.
Posljednjih sedam godina bio je ravnatelj Nacionalnog plesnog teatra Malta. Za vrijeme plesačke karijere sudjelovao je u projektima poznatih koreografa poput Waynea McGregora, Williama Forsythea, Maura Bigonzettija, Stjjna Celisa i drugih. 2012. godine kao plesač sudjeluje u izlaganju Waynea McGregora na TED globalnoj konferenciji i koreografira „Alpha Episodes“ za Kraljevski balet. Njegove su predstave, osim u Londonu, izvođene i u Rimu, Milanu, Beogradu, Chicagu te gradovima Poljske, Norveške i Njemačke. No, kao što je već spomenuto, najnovija postaja na njegovu profesionalnom, plesnom putu je Rijeka.
„Rijeka je grad bogatog kulturnog naslijeđa i angažirane zajednice. Inspirira me njena energija i kreativnost. S druge strane, moj je cilj poticati okruženje u kojem umjetnici mogu napredovati, a publika doživjeti duboko iskustvo plesa“, kaže Mangiola govoreći o svojim planovima i viziji.
„Poštivat ćemo tradiciju ansambla istodobno otvarajući vrata novim koreografskim glasovima i umjetničkim suradnjama koje odražavaju vibracije našeg vremena. Naš program će uspostaviti ravnotežu između pristupačnosti i inovativnosti reinterpretirajući velike klasike, istražujući nove smjerove u formi, prevodeći relevantne društvene teme u ples i uranjajući u nove plesne jezike. U središtu te vizije je riječka publika kojoj ćemo ponuditi visokokvalitetan spoj klasičnog nasljeđa i suvremenog izričaja, dojmljiva i inspirativna plesna iskustva. Transformativnu moć plesa učinit ćemo dostupnom svima“, zaključuje Paolo Mangiola.
Reprize baleta „Čajkovski“ na programu su 18. i 27. siječnja, a premijerni program riječkog Baleta do kraja sezone donosi balet „Pepeljuga“ Sergeja Prokofjeva u koreografiji Lea Mujića.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....