PREDSTAVA PO SARAMAGU

Vilim Matula uvjerljivo igra Premijera, prigušenog ljevičarskog narcisa, mračna je i prezentna Mia Begović...

Smrt na dopustu

 Luka Dubroja/
I Hrvoje Kečkeš uvjerljiv je kao odvratni Prijestolonasljednik, u novoj predstavi u režiji Kokana Mladenovića u Kerempuhu

Kokan Mladenović vješt je redatelj pa se čini da je lako svladao težak zadatak: prikazao je u teatru efektno filozofsko-satirični roman. Lako vjerojatno nije bilo, osjetilo se na glumcima da su izmoreni, doduše ne svi, te još neka premijerna težina. Cjelina je, međutim, fluidna, tek je možda petnaest minuta preduga ova "Smrt na dopustu", ali možda su i tih gotovo dva sata upravo brana populizmu koji predstavljanje ismijava i dekonstruira. Redatelj jest još bolje mogao iskoristiti, ovdje a i inače izvanredna, Borka Perića u ulozi protagonista, Violončelista, s obzirom na to da je glumac doista mogao svirati, a ne da bude pantomimičar, dok njegove dionice uživo svira čelistica Franka Margeta u desnom dnu otvorene scene, drvene kutije bez prednje...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 04:51