SVIJET GEJMERA

‘Songs of Silence‘ kombinacija je epskih bitki i ambiciozne priče

‘Songs of Silence‘ spoj je strateških igara na poteze i strateških igara koje se odvijaju u stvarnom vremenu, a sadržava i elemente kartaških igara te modernih društvenih igara

 Chimera Entertainment/
Jedan od glavnih aduta strateške igre ‘Songs of Silence‘ njihov je vizualni identitet koji je inspiriran novom umjetnosti

Strateška videoigra “Songs of Silence” njemačkog studija za razvoj igara Chimera Entertainment na mom se radaru našla zato što gejmerski novinski portal Aftermath ne robuje trendovima i ne piše isključivo o popularnim naslovima. On je vrijedan resurs za sve kojima je glavna struja dosadila i koji traže izazovne igre. “Pjesme tišine” mogle bi izgledati poznato svim starijim gejmerima koji su početkom 2000-ih godina igrali kultnu stratešku igru na poteze “Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia”. Glavno obilježje “Heroja” bile su epske bitke u kojima igrač kontrolira jednog heroja i vojsku kojom on zapovijeda. Kako bi se pripremio za te bitke, igrač mora razvijati svoje carstvo, nadograđivati gradove, prikupljati sirovine, učiti čini i sl.

Iako “Pjesme” u određenim segmentima nalikuju “Herojima”, igra studija Chimera Entertainment kombinacija je strateških igara na poteze i strateških igara koje se odvijaju u stvarnom vremenu, a sadržava i elemente kartaških igara te modernih društvenih igara. U gejmingu se takve igre nazivaju 4X igre; 4X je kratica za “Explore, Expand, Exploit, Exterminate”. Za razliku od “Heroja”, a i drugih strateških igara, igrač u “Pjesmama” ne može u svakom trenutku upravljati svim jedinicama koje čine njegovu vojsku. On svojim borcima prije bitke dade određene naredbe, a onda ih oni izvrše. Ako igrač uoči da se bitka ne razvija onako kako bi želio, on je može “pauzirati” te nekim jedinicama dati nove upute, no te su opcije ograničene. Drugim riječima, ako je loše oformio i rasporedio vojsku, mikromenadžment ga neće spasiti od poraza.

Jedan od glavnih aduta “Pjesama tišine” njihov je vizualni identitet koji je inspiriran novom umjetnosti. Sva dvodimenzionalna vizualna rješenja realizirana su u tom stilu koji se u Europi i Americi javio krajem 19. i početkom 20. stoljeća. Portreti heroja i gradova te igraće karte koje igrač “baca” tijekom bitaka luksuzni su i mogu komotno visiti u kakvom muzeju. Poput drugih strateških igara, “Pjesme” su prilično kompleksna igra s mnogo sustava i pravila kojima igrač mora ovladati. Videoigre još uvijek ne znaju kako te informacije na bezbolan način prenijeti igračima. Bit će tu dosta čitanja, a igrač će se povremeno osjećati kao da uči za kakav ispit. Igrači kojima to ne zvuči kao tlaka uživat će u epskim bitkama i ambicioznoj priči “Pjesama tišine”.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
13. travanj 2025 20:34