HRVATSKI BREND

KREATIVAC IZ ROVINJA OSVAJA SVIJET! Kako su mu sunčane naočale za kojima su poludjele zvijezde poput Rihanne i Beyonce donijele milijune

Zagreb, 200416.Franje Rackoga 11.Sheriff and Cherry, otvorenje pop up stora.Na fotografiji: Mauri Massarotto.Foto: Livio Andrijic / CROPIX
 Livio Andrijic / CROPIX / CROPIX

Genijalac iz Rovinja Mauro Massarotto već godinama svojim modelima sunčanih naočala živih boja brenda Sheriff&Cherry oduševljava brojne velike zvijezde današnjice, poput Rihanne, Keire Knightley, Beyonce, Frank Oceana ili pak Neneh Cherry.

A nakon što je u Londonu i New Yorku prošli tjedan odradio medijsku prezentaciju svoje kolekcije za 2017., preksinoć je u Zagrebu otvorio i svoj privremeni Pop Up Store, gdje je hrvatskoj publici prvi put predstavljena najnovija kolekcija ovog iznimno uspješnog hrvatskog brenda.

Rastući biznis

U poslovnim terminima uspjeh Maura Massarotta i njegove tvrtke Massarotto sažima se u 2,7 milijuna kuna prihoda u 2014. godini, posljednjoj za koju su financijski rezultati dostupni na servisu Poslovna.hr. Prije samo pet godina, odnosno 2010. godinu završio je s prihodom od 220 tisuća kuna, što znači da je do danas njegov biznis sakrivanja očiju od sunca narastao više od deset puta.

Otvorenje dućana nisu propustili brojni poznati posjetitelji, a najveće oduševljenje izazvao je model Ibiza, koji još nazivaju i “maska”, a koji je nedavno na stranicama australskog Voguea proslavio svjetski top-model Lara Stone u modnom prilogu slavnog fotografa Marija Testina, nastalom na poznatoj australskoj plaži Bondi Beach. Taj se “vrući” model, osim u Zagrebu, prodaje još samo u New Yorku i Hong Kongu.

Massarottu popularne naočale donose i respektabilnu dobit, koja je preklani dosegnula 413 tisuća kuna, a godinu dana ranije na njima je zaradio 891 tisuću kuna, otkrivaju poslovni rezultati njegove kompanije. U pet godina, od 2010. zaključno sa 2014. zaradio je 1,5 milijuna kuna.

Okuplja poznate

Model Ibiza posebno je zapeo za oko glazbenoj i modnoj ikoni Josipi Lisac, a Đurđa Tedeschi taj je model imala u svojoj kolekciji i prije nego što je predstavljen na posljednjem pariškom Fashion Weeku. Na otvorenju prostora, koji se otvorio samo kako bi domaćoj publici približio hrvatski brend koji se prodaje na prestižnim adresama poput robnih kuća Barneys u New Yorku, Colette u Parisu, Liberty u Londonu, ili pak Lane Crawford u Hong Kongu, bila je i možda najveća ljubiteljica i promotorica modela Sheriff&Cherry, modna blogerica Petra Nižetić.

Samozatajni Mauro Massarotto na otvorenje je pozvao i modele iz dosadašnjih svjetskih kampanja, a dizajner je poznat kako za promoviranje svojih naočala bira “ljude s ceste”, većinom iz Hrvatske. Zanimljivost je i da su svi modeli Sheriff&Cherry koji dolaze iz kreativne radionice Maura Massarotta u potpunosti ručno proizvedeni u talijanskoj tvornici duge i bogate tradicije, a posebnu pažnju dizajner posvećuje kvaliteti svih detalja, poput stakala, leća i okvira.

Vratio slavu startasicama

Prve modne izlete 39-godišnji Massarotto imao je prije 15-ak godina, brend Sheriff&Cherry osmislio je prije nekoliko godina, ali vrlo brzo za njim su doslovce “poludjele” brojne svjetske face, a s nekima od njih dizajner je i privatno dobar prijatelj.

Prije nego što se bacio u posao s naočalama, Massarotto je vratio slavu danas iznimno popularnim startasicama iz Borova.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. studeni 2024 21:07